2777
2789
عنوان

آدمای عوضی:/

137 بازدید | 4 پست

آدمهای عوضی اینجوری معذرت میخوان:

-ببخشید ولی تو اشتباه متوجه شدی

-ببخشید ولی تو زیادی حساسی

-اگه راحتت میکنه بیا، میگم ببخشید

-من میگم ببخشید ولی چیزی که گفتم حقیقته

-ببخشید من عصبانی بودم و اون حرف رو زدم اما تو نباید بری رو مخ من

و بدترینش: وانمود کنه که هیچ اتفاقی نیفتاده! 





مرسی که هستی..مرسی که امیدو انگیزه ی فردای منی..مرسی که توی تمومِ بدی‌های دنیا تو قشنگترین زیبایی زندگیمی..مرسی که همیشه کنارمی و به فکرمی..تو برای من تَه تَه همه چیزای خوبی❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

این مال وقتاییه ک طرف اشتباه کرده و مقصره اونوقت اینجوری معذرت خواهی میکنه.. 

مرسی که هستی..مرسی که امیدو انگیزه ی فردای منی..مرسی که توی تمومِ بدی‌های دنیا تو قشنگترین زیبایی زندگیمی..مرسی که همیشه کنارمی و به فکرمی..تو برای من تَه تَه همه چیزای خوبی❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدافظ

asal_f8 | 35 ثانیه پیش

Abcdefg

asal_f8 | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792