2777
2789
عنوان

کنکوری تجربی

93 بازدید | 8 پست

فردا سومین و اخرین کنکوریه ک قراره بدم استرس زیادی ندارم ولی همه بدنم گرفتس خیلی خستم خیلی🙂💔

تو این سه سال از همه چیزم زدم ی روز خوش نداشتم ی روز بدون دغدغه،هدف های بزرگی داشتم ولی فمیدم با زور و خواستن حتی تلاش هم ی وختایی ی چیزایی نمیشه نمیدونم شایدم بشه،دیه از همه چیز حالم بهم میخوره ی ماه مونده ب کنکور مامانم بردیم عمل و من تک دختر خانواده

 یماهه درست حسابی نخوندم اعتماد بنفسم اومده پایین فک نمکنم ب هدفم ک اول انتخاب کرده بودم برسم،دعام کنید اموزش ابتدایی ک علاقه دومهه قبول شم ن بخاطر خودم قبول نشم مامانم عذاب وجدان میگیره😢

- خدایا! من به اون ‹ یُسرا › بعد از ‹ العُسرا › سخت نیازمندم :]🦋..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخه چرا سه سال نخوندی؟؟میشه بگی؟؟

ن بابا خوندم😂سال اول کلا نخوندم سال دوم خونده بودم قبولم میشدم فرهنگیانو پیرا ولی گفتم بمونم پزشکی اینا قبول شم واقعاهم از اول سال خوب خونده بودم ولی اخرا ک میشه نمیدونم خودمو میبازم خسته میشم میکشم کنار یکیم حافظه چندان قوی ندارم هعییی باید مرور کنم مرور اخرو نکنم انگا هچی نخوندم امسالم تینجوری شد متاسفانه جم بندیم نصفه نیمه موند

- خدایا! من به اون ‹ یُسرا › بعد از ‹ العُسرا › سخت نیازمندم :]🦋..
ن بابا خوندم😂سال اول کلا نخوندم سال دوم خونده بودم قبولم میشدم فرهنگیانو پیرا ولی گفتم بمونم پزشکی ...

من سال اولمه خب 

ولی این تجربه بدست آوردم از تابستون نباید برای کنکور حوند اگه خوندی روزی ۴.۵ ساعت وگرنه ۱۲ ساعت بخونی کارت تمومه 

چون همه اولش میخونن  ۱۲ ساعت ۵.۶ ماه به کنکور ول میکنن و همه چیز فراموش و زحمت ها ب باد  مثل امسال من 

میخوام اگه پشت کنکورموندم ۵.۶ ماه مونده بود کنکور شروع کنم که وسط راه جا نمیزنی 😉

حق قضاوت منو نداری دوست عزیز!🙂🌱
من سال اولمه خب  ولی این تجربه بدست آوردم از تابستون نباید برای کنکور حوند اگه خوندی روزی ۴.۵ ...

دقیقا منم با روزی10ساعت شرو کردم نمیدونم شایدم اصولی نخوندم یا حافظم ضعیفه نمدونم ک

اگه انسانی باشی اره خسته نکن خودتو انشالله ک موفق میشی

- خدایا! من به اون ‹ یُسرا › بعد از ‹ العُسرا › سخت نیازمندم :]🦋..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز