2777
2789
عنوان

لیزر

84 بازدید | 12 پست

هر کی یه چیزی میگه

یکی میگه عوارض داره یکی میگه نداره

خودشون ( کسایی که کار لیزر انجام میدن) میگن هیچ ضرری نداره یکی میگه هیچ تاثیری نداشت یکی میگه خوب بود

خلاصه نفهمیدم خوبه یا بد

اگه تجربه لیزر کردن دارید بگید خوب بود یا بد؟

یا کلا به نظرتون خوبه یا بد؟


فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لیزر هیچ عوارضی نداره من انجام دادم راضیم فقط باید دستگاهت خوب باشه  بهترین دستگاه های لیزرم ف ...

ممنون

فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 
لیزر هیچ عوارضی نداره من انجام دادم راضیم فقط باید دستگاهت خوب باشه  بهترین دستگاه های لیزرم ف ...

مو در نمیاد یا کرکی و کمه؟

فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 

من دوجلسه رفتم چند روز دیگ جلسه سوممه

ولی تا الان ک عااااالی بوده


بخدا اگ میدونستم خیلی زودتر میرفتم


حتما برو ارزش داره

خدا عشق و نور و زیباییست 🖤 ای عشق مرا دریاب 🙏 برای شادی روح داداشِ ۲۵ سالم ک پرکشیده اگ دوس داشتی صلوات بفرست رفیق🖤🥀🖤🥀🖤
من دوجلسه رفتم چند روز دیگ جلسه سوممه ولی تا الان ک عااااالی بوده بخدا اگ میدونستم خیلی زودتر م ...

ممنون 

کاش  برای منم همینجوری باشه

فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 
دستگاهت چیه با دردش چیکار می کنی اون لحظه؟

دستگاهی ک میرم الکس


نیم ساعت قبل رفتن ب کلینیک زایلاپی میزنم و پاکت فریزر میزارم روش و میرم

وقتی نوبتم میشه تو سرویس بهداشتی اونجا میشورم خودمو


هییییییچی از درد و سوزش متوجه نمیشم

خدا عشق و نور و زیباییست 🖤 ای عشق مرا دریاب 🙏 برای شادی روح داداشِ ۲۵ سالم ک پرکشیده اگ دوس داشتی صلوات بفرست رفیق🖤🥀🖤🥀🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز