2777
2789
عنوان

چرا؟

52 بازدید | 7 پست

چرا آدما بعضیاشون اینقد بدن؟؟


الان بهتون میگم مث یه دزد

یه دزد اونقد بهش گفتن تو بدی تو دزدی که خودش باور کرده دیگ نمیتونه ادم خوبی باشه😔


یا یه ادم که خیانت کرده باشه 

چون همسرش به این باور داره که اون میتونه خیانت کنه و احتمالش زیاده پس باید همیشه چکش کنم



😔


آدما بد نیستن



این بقیه هستن که دارن بد بودنو به ما یاد میدن...

https://www.ninisite.com/discussion/topic/6770788/کیا-سریال-عشق-مشروط-ترکیه-ای-رو-نگاه-کردن-بیان-لطفاااااااا?postId=197096972

دعام کنید تصمیمی که برا ازدواجم میگیرم بهترین باشه برام❤🙂از تهه دلتون مثل یه خواهر برام دعا کنید...هیچ کسو جز خدا ندارم که کمکم کنه از همون خدا برام بخواید🥲لطفا اگه مشاور خوب تلفنی ازدواج سراغ دارید بهم معرفی کنید و اگه تجربه ای درمورد استخاره با قرآن برای خواستگار دارید لطفا بهم اطلاع بدین🥰🙏 ❌هر تاپیکی که میزنم لزوما ربطی به شرایط خودم نداره❌ ولی من الان درگیر دو انتخابم بیشتر از همیشه به دعای شما نیاز دارم و بیشتر از همیشه به دست خدا، و من شهدای عزیز احمد پلارک و ابراهیم هادی رو واسطه می کنم که کمکم کنن تا بهترین راه رو انتخاب کنم، شما هم از تهه دلتون برا خوشبختیم دعا کنید و صلوات بفرستید اگه قراره یه مدتی هرچند کوتاه به یادم باشید و دعام کنید خوشحال میشم ریپلای بزنید و بهم بگید. 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آدم بد ذات بده دیگه. بسته به ذات طرف داره.   ساده نباش

بد ذات با اینی که من گفتم فرق داره

بد بودن منظورم اینه که آدمی که جدیدا بد شده 

ولی بد ذات از موقعی که دنیا اومده بد بوده😐💔😂

بد ذات با اینی که من گفتم فرق داره بد بودن منظورم اینه که آدمی که جدیدا بد شده  ولی بد ذات از ...

حالا خداییش چرا میخندی؟ 

بعدم مثلا دزده دوتا راه داره یکیش هرکاری حتی حمالیه یکیشم همون دردیه. پس خودش خواسته دزد باشه 

خدایا حافظ همه ی بچه ها باش ...
حالا خداییش چرا میخندی؟  بعدم مثلا دزده دوتا راه داره یکیش هرکاری حتی حمالیه یکیشم همون دردیه. ...

عزیزم ببین من نمیگم دزد یه ادم گاو نیس بیاد الکی دزدی کنه ها

حالا هر کی مثلا بعضیا هم که کلا همینطورین من تو خانواده خودمون یه پسر بود ۱۵سالش بد و تک فرزند خیلیییی خوب بود مادرش سرطان گرفت و پدرش هم که مرده بود و پول نداشتن 

از خونه زن عمو من نمیدونم طلا بود چی بود دزدید زن عموی من سه روز بعدش بدون هیچ خشونتی ازش پرسید چرا این کارو کردی

پسره گفت به خاطر مامانم ...

زن عموم بخشیدش

اینقد بدفکر نباشیم🙂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز