haaniie مدیر استارتر عضویت: 1400/04/06 تعداد پست: 203 عنوان ید درمانی 290 بازدید | 6 پست بچه ها کسی اطلاعی داره که چجوریه؟؟ 1400/04/09 | 20:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
haaniie مدیر استارتر عضویت: 1400/04/06 تعداد پست: 203 بله گلم من میدونم عزیزم میشه یه توضیح بدی درموردش؟من احتمالا باید ید درمانی بشم
تنهاترین230 عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 1317 عزیزم میشه یه توضیح بدی درموردش؟من احتمالا باید ید درمانی بشم بله عزیزم میری بستری میشی سه روز بعدش هم داروی ید میدن بهت میخوری
تنهاترین230 عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 1317 بعدش هم که مرخص میشی باید تو یه اتاق قرنطینه باشی و کسی پیشت نباشه