2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم دوست ندارم ولی مجبورم بخرم قیمتش ۳تومنه خواستم ببیینم جنسش چطوره😁

چه گرون اینجا نو دو تومن

اعصاب خوردی فقط اونجا که یکی زنگ میزنه بهت ولی صداش نمیاد قطع میکنی و خودت زنگ‌ میزنی، میبینی که اونم به تو زنگ زده و اشغاله بعد یه کم منتظر میمونی که زنگ بزنه، ولی میفهمی اونم منتظره که تو زنگ بزنی صبرت تموم میشه و زنگ میزنی میبینی اونم صبرش تموم شده و زنگ زده و اشغاله 🙄🥴

من فکر میکنم اینا فقط نمای مبل دارن دیدم تو دیواذ همش تبلیغشون میزاره خیلی ارزونن حدود 3 تومن

اگه. بتونی از تولیدی ها مبل بخری با 6 تومن مبل جنی خوب مبتونی گیر بیاری دختر خالم مشهده مبل خربد 5.5 همین ماهی مبلاشم خدایبش خوبن

برای لبخند زدنت دست به تمام کارهایی ک انسانی هستن بزن... 

اینا خیلی قیمتشون پایین ولی به همون نسبت هم کیفیتشون پایین.

ابرهاش خیلی زود از بین میره و خیلی زود زوارش درمیاد.

این پول نگهدارین، کمی پول جمع کنین و جنس بهتری بخرین.

حتی شده ست ۵ نفره و جنس بهتر بخرین، از اینا بهتره

واقعا 

آره جنسش خیلی بده چوباش شبیه چوب صندوق میوس.مادرشوهرم داشت ازشون دوماهه از ریخت میفته.مگه نشینی روشون و فقط دکوری باشه

اعصاب خوردی فقط اونجا که یکی زنگ میزنه بهت ولی صداش نمیاد قطع میکنی و خودت زنگ‌ میزنی، میبینی که اونم به تو زنگ زده و اشغاله بعد یه کم منتظر میمونی که زنگ بزنه، ولی میفهمی اونم منتظره که تو زنگ بزنی صبرت تموم میشه و زنگ میزنی میبینی اونم صبرش تموم شده و زنگ زده و اشغاله 🙄🥴
آره ولی خونه خالیه 

عیبی نداره جمع کنید بعدا بگیرید.خالی باشه بهتر از اینه که همین پولیم که دارید بدید پایه چیزی که مهمون چندماهتونه؟؟؟

البته من جنسشو نمیدونم ولی ابنطور که بچه ها میگن ظاهرا خوب نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز