عزیزم تو دستشویی سرگرمش کن مثلا ماژیک بده بهش نقاشی کنه تا جیشش بگیره و ببینه اونجا جیش کرده بعد هی نشونش بده ک چکار کرده و تشویقش کن
تایم جیشش رو هم باید بدونی ک ب موقع ببری
بعد هی ازش بپرسی جیش داری؟؟ ک تو دانش بمونه
الان مثلا یک هفته تلاش کن دوباره اگ دیدی نمیسه بذار یک ماه دیگه دوباره یک هفته امین کارارو بکن
من هر یکی دوماه یکبار از دوسالگی شروع کردم تا نزدیکای ۳ قشنگ یاد گرفت
ن خودمو خسته کردم نه بچرو اذیت کردم