2777
2789
عنوان

عفونت قارچی

105 بازدید | 16 پست

سلام 

بچه ها من ۴ روزی هست درگیر شدم یکی دو روز اول ترشح سفید زیاد داشتم اما الان دیگه ترشح ندارم فقط خارش دارم که انقد خودم و خاروندم ملتهب شده 

قرص فلوکونازول بخورم چند وقته خوب میشه؟

راه دیگه ای بلد هستین زود خوب بشم چون تو سفرم

👨‍👩‍👦‍👦

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من واقعا با تزریق عسل نتیجه گرفتم. دوتا سه هفته هرشب اپلیکاتور رو باید از عسل پرکرد بعد با روغن زیتون اون ایلیکاتور رو چرب کرد و عمیق تزریق کرد من یه بالش زیر باسنم میزاشتم که سریع نریزه بیرون و پاهامو بیست دقیقه به دیوار میزدم بعد بالش رو میزاشتم کنار و میخوابیدم البته باید یه پتویی چیزی که نمیخوای بندازی زیر پات چون عسل خارج میشه و... تا فرش کثیف نشه تادوهفته هم نباید رابطه داشته باشی بعد از دوهفته هم باید شوهر آلتش رو با روغن زیتون چرب کنه و بعد نزدیکی صورت بگیره

اینم بگم هرچی عسل خالص تر بگیرید خب قطعا بهتره. تازه این عسل برا گرم شدن رحم هم خوبه مخصوصا واسه بچه دار شدن مخصوصا اونایی که مزاج سردی دارن خلاصه اگه عفونت دارید حتما با عسل درمان کنید و برا منم دعا کنید 🥰

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792