2777
2789
عنوان

رشته مامایی.....

153 بازدید | 10 پست

سلام میخواستم بدونم رشته مامایی چندسال طول میکشه؟؟ و اینکه تخصصش میشه دکتر زنان؟؟؟ یا اون خودش جداس؟؟

و اینکه واسه تخصص چندسال باید درس خوند؟

نه دکتراش متخصص زنان نمیشه 

زنان اول باید بری پزشکی ازمون دستیازی بدی بره زنان ۱۲ سال حداقل طول میکشه زنان 


مامایی

دوره کارشناسی ۴ ساله 

ارشد ۲ سال

عکس پروفایل عکس فندق مامانش                                  دوست  دارم امید زندگی  مادر                                               کاربری قبلیم نمی دونم چرا تعلیق شد !

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه پی اچ دی ماما میشه...یه ماما هیچ وقت احازه حراحی رو نداره چون به حزیی از مزسکی رو نبخونه ن کلشو ...

این پی اچ دی ک میگید چی هست میشه یکم توضیح بدید؟؟

بعد اون ۲سال کارشناسی ک میگید همون تخصص میشه؟؟

این پی اچ دی ک میگید چی هست میشه یکم توضیح بدید؟؟ بعد اون ۲سال کارشناسی ک میگید همون تخصص میشه؟؟

PHD = دکترا

ارشد = فوق لیسانس ( ۲ سال طول میکشه )

کارشناسی = لیسانس ( ۴ سال طول میکشه )

مامایی با دکتر زنان کلا فرق داره مامایی رشته پیراپزشکی ولی دکتر زنان پزشک 

این پی اچ دی ک میگید چی هست میشه یکم توضیح بدید؟؟ بعد اون ۲سال کارشناسی ک میگید همون تخصص میشه؟؟

نه میشی یه ماما یاده لیسانس مامایی

بهد کارسناسی ارسد

پی اچ دی میشه دکترا

تخصص رو فقط پزشکا میگیرن

آقایون لطفا درخواست ندید 😠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز