2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی هست؟این عمل

بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم.  یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است  انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه 

به طبیب طب اسلامی مراجع کن بدون عمل خوب بشو 

       💛بندگانم را اگاه کن که من بخشنده مهربانم حجر/۴۹💛.                                                                          و پروردگارت هرگز فراموشكار نبوده [و نيست].سوره مریم ایه ۶۴
منم دارم منتها نمیدونم عملش چجوریه؟ جراحی میکنن برش میدارن یا نخ گذاشتن و اینا چیه دیگه؟

من 2ماه پیش عمل کردم همش روبرنداشتن نخ گذاشتن الان دردش کمترنشد نخ روچیدن بازدکترنیگه بایدعمل کنی برداری

خدایایه نگاهی به ماهم بنداز  
من 2ماه پیش عمل کردم همش روبرنداشتن نخ گذاشتن الان دردش کمترنشد نخ روچیدن بازدکترنیگه بایدعمل کنی بر ...

خیلی سختی کشیدید؟

نخ اذیت میکنه؟

اخه چکاریه؟چرا کامل بر نمیدارن؟

مال شمام اینجوریه ک ی سوراخی انگار کنار واژن و مقعد در اومده،بعد ازش چرک و خون خارج میشه؟

خیلی سختی کشیدید؟ نخ اذیت میکنه؟ اخه چکاریه؟چرا کامل بر نمیدارن؟ مال شمام اینجوریه ک ی سوراخی انگ ...

نمیدونم.خیلی سختی کشیدم خیلی کاش حداقل خوب شده بودم بازبایدسختی بکشم.نمیدونم والا

خدایایه نگاهی به ماهم بنداز  

@mbinae  😭بیا بمن توضیح بده برنانه باسلام رو ابجی پلیزنوشته اولین خرید ۵۰درصدتخفیف حالایعنی چی هرچی بخام بخرم ۵۰درصد تخفیف میده یافقه هرچی ک مدنظرخورشونه؟؟؟

بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم.  یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است  انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه 

بچها میشه توضیح بدید اصلا این چی هست

همه دارن؟

چ علائمی داره؟؟؟؟چجور بفهمیم داریم یان

یه حاجت کوچیک از خدای بزرگ دارم..میشه برا رسمی شدنم صلوات بفرستی☺🌹صلوات فرستادید لایک کنید منم براتون بفرستم.عاقبتتون بخیر💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز