من با خوردن نه ولی حرف زدن با دیگران چرا،هم دختردایی شوهرم هم دختر خالم اینجورین کلا تلفناشونو میذارن بیرون میزنن یه سره دارن با راننده تاکسی و نونوا حرف میزنن،صدای ماشینا،باد،اصلا نمیفهمی چی میگن،انگار واجبه تو اون شرایط زنگ بزنن وقتی سرتون خلوته بزنین خب