عاقا من دوبار ایمیل ساختم تا با اکانت جدیدم وارد شم ولی میگه این شماره قبلا ثبت شده....آخه چیکار کنم جز تین شماره دیگه ای ندارم آخه ....میگه وارد کردن شماره الزامیه...قبلا ها برا ایمیل شماره نمیخواس.
اگه این کاربریمو بسوزونم یعنی قطع کنم میشه با این شمارش وارد شد البته همراه با ایمیل.
امکان استفاده از شماره های فامیل هم نیس چون همشون ماهرن میفهمن.
هرکس میدونه جواب بده صواب داره.
نی نی یار جواب بده لطفا ممنون.
@نی_نی_یار_شب
@نی_نی_یار_حذف_تاپیک2
@نی_نی_یار_3
لطفا شما هم نی نی یار هارو تک کنید ممنون