2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
دوتا رباعی  در مورد امام زمانم  گفتم که خیلی خیلی دوسش دارم یکیش اینه بر تب عشق وصالت ...

الله اکبر الله اکبر 

احسنت احسنت احسنت احسنت احسنت؛عالی بود 

اشکهامون جاری شد عزیزم اجرکم عندالله دختر خوبم🌹



السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
سادات جان شما ناراحتید ازم؟آخه چرااا😥

خیر ناراحت نیستیم عزیزم لایک کردیم فقط؛خداشمارو حفظ کنه شما ازمحبین خوب اهل بیت هستید عزیزم



السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چششم خیلی هم عالی سادات عزیززممم❤🌹🌹 خوشحال شدم راضی بودین از امضام 😍😍

ما ازشما راضی هستیم ان شاءالله زهرایی باشید همیشه عزیزم دخترخوبم

🌹

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
 سادات جواب منم نمیدن عیب نداره حتما سرشون شلوغه

الله اکبر📿

لا اله الا الله 

عزیزم من عذر خواهم 

یکم شرایط پیچیده هستش همین 

طوری نیست عزیزانم ناراحتی ممنوع

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
😔الان که فکر کنم خاموشن عزیزم،ولی منم حس میکنم دیگه منو دوست ندارن،چون جواب بعضی سوالاتمو ندادن،مثل ...

😄الله اکبر 

ما همه ی شمارو دوستداریم 

بلا استثنإ

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
@یوکابد۷۷     @مامان_بچه_هام     عزیزان دلم سادات جان ازهیچکدومتون ناراحت ن ...

احسنت همینطوره 

تسبیح تربت کربلا خریدیم هرکس ناراحت بشه تنبیه میشه📿

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
عیب نداره منم هرچی گفتم جوابمو ندادن پیش خودم گفتم حتما زیاد حرف میزنم تصمیم گرفتم دیگه کم صحبت کنم ...

لا اله الا الله 

تسبیحمون کجاست📿📿📿ماشمارو دوستداریم عزیزم؛یادتون باشه ما از کسی ناراحت نمیشیم فقط دوستداریم به احترام شخص حضرت فعالیت کنید و همدیگرو دوست داشته باشید و تک‌روی نکنید



السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
شما در حق بنده لطف بسیار دارید❤️💋

حفظکم الله عزیزم 📿

میبوسیم پیشانی مبارکتون رو عزیزم

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
دوتا رباعی  در مورد امام زمانم  گفتم که خیلی خیلی دوسش دارم یکیش اینه بر تب عشق وصالت ...

جا داره از این غصه بمیریم که به جای اینکه سربازها به دنبال امام زمانشون باشن امام غریب موندن و دنبال سرباز میگردن ..خدایا این دنیا با ما چه کرده.......

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
نه بابا ناراحت چی میگم شاید سرشون شلوغه یا من زیادی حرف میزنم عیب نداره که انشاءالله امام زمانمون از ...

الله اکبر 

لا اله الا الله 🌺

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید

وعلیکم السلام خانوم نماینده؛به به الحمدالله 

اسم چی انتخاب کردن؟مبارکه ان شاءالله خیر هستش و فرزند صالحی خواهندبود

خیر ما از کسی ناراحت نیستیم اصلا و ابدا؛

ان شاءالله برنامه ی کلاسها مشخص میشه ولیکن اعضا همکاری کنن سریعتر انجام خواهد شد؛اعضایی که همکاری نمیکنن رو دیگه اجبار نمی‌کنیم خدمتشون؛

@عطرنرجس1400  


السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
عرض سلام خدمت همگی دیروز و امروز خوندم. نشد اعلام کنم.  السلام علیک یا مهدی عج🌹

وعلیکم السلام و رحمه الله و برکاته🌹🌹

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
😔الان که فکر کنم خاموشن عزیزم،ولی منم حس میکنم دیگه منو دوست ندارن،چون جواب بعضی سوالاتمو ندادن،مثل ...

پس مادر شدید به به 

فرزند صالحی خواهند بود ان شاءالله 🌹🌹

مبارک هستش ان شاءالله


السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
سادات جان سلام صبحتون بخیرو شادی وسلامتی ان شاءالله ⚘⚘ من ازونموقع ک پاشدم تاالان همممه ی بچه ها رو ...



کسانیکه جواب نمی‌دن درهر صورت دیگه بهشون حرفی نزنید 

اگر قرار هست خودشون انجام بدن بهتره پس خودشون انجام بدن و مزاحمشون نباشیم؛اعضای دیگه که اعلام میکنن و همکاری میکنن؛اسامیشون رو یادداشت کنید ارسال کنید برامون؛تا اگر امتحان و مباحثه داشتیم با همون عده داشته باشیم چون مباحثه یک طرفه معنی نداره؛لذا بگید خودشون کارهاشون رو انجام بدن دلیلی نمی‌بینم کسی شرکت کنه و همکاری نکنه شرکت کنه ولی پاسخگو نباشه!حواسمون به عده ای هستش منتهی دوستنداریم نه اجباری باشه نه اکراهی گویا دوستان خوششون نمیاد کسی به حقیر محبت کنه!فکر میکنن سیستم بت پرستی ایجاد شده؛خیر ماهمه دوست هستیم و بهم احترام می‌گذاریم ولذا از اون عده دوستانیکه همکاری نمیکنن خواهشمندم تصمیم قطعی بگیرن و گروه رو معطل نکنن


السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792