2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
اوه ،نه بابا چه تعارف می‌کنی خواهری،همینجورکه منباهات راحتم توام راحت باش عزیزم،میخونم انشاءالله فقط ...

لطف میکنی گلم  اصلا نمیخواستم بهت زحمت بدم😍😍 

توتاپیک گفتم ک هرکس دلش خواست ریپلایم کنه 😍😍

ممنونم ازت عزیزدلممم😍😍😍

ازفردا چله شروعه دیگه  بمدت ۳ روز 

اخراشه . باز از وسط چله هم باز باید درگیر نائب بشم🤦‍♀️

ولی دفه بعدی ب ی نفردیگه میگم  😃😃

طولانیه  برای من 😀😀

داستانی دارم من هم 😂

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آهان امروزنبود 

ن عزیزم ببخشید فرداست 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ببخشیدساعت 4گذشت کلاس کجاس؟

عزیزم کلاس فرداست تاپیک مشق انتظار 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
من میتونم عزیزم

ممنونم از لطفت عزیزمهربونم 😍😍😍

فائزه جان نائبم شد 🤗🤗

فدای محبتت گلم ❤❤

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ممنونم عزیزم،خیلی خیلی جالب بود من عاشق این طور مطلبام،حتما دانلود میکنم میخونمش،از این جور مطلب ها ...

چشم گلم.انشاءالله با فاطمه زهرا سلام الله علیها محشور بشید

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم 
لطف میکنی گلم  اصلا نمیخواستم بهت زحمت بدم😍😍  توتاپیک گفتم ک هرکس دلش خواست ریپلایم کنه ...

نه بابا چه زحمتی عزیزم دو رکعت نماز دیگه(البته اگه خدا قبول کنه🥰)

وسط چله هم برات میخونم ،به گردنم حق داری 

خخخ😂میگم من که فعلا تاچندماهی راحت شدم ،انقدخوبه،یه معضلی بود واسه خودش☺️

🌈  اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌈خدایا خودت نگهدار عزیزانم باش❤️
زیارت عاشورا رو هرساعتی خواستیم بخونیم یا همین چارتا پنج ک گفتید 

عزیزم اون ساعت ۴ تا ۵ برای کلاس مهدویت هست ک فردا برگزار میشه .

زیارت عاشورا رو هروقت دوس داشتی درطول روز بخون .


بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
نه بابا چه زحمتی عزیزم دو رکعت نماز دیگه(البته اگه خدا قبول کنه🥰) وسط چله هم برات میخونم ،به گردنم ...

فدای تو مهربونم ❤❤

ن فقط این بار . سری بعد هم تقسیم بر ۲ نفر میکنم 😂😂

اتفاقا باخودم گفتم نمیتونمم این بار جبران محبت فائزه جونم کنم  بگو چیکار کنم جاش برات 🤗🤔😀

ن بابا چ حقی 😘😘😘

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
برا چله لیست اسم نوشتید ؟

بله عزیزم هرکس اسم نوشته هم درچله شرکت میکنه هم کلاس 

هردوش باهم 🌹

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ن عزیزم ببخشید فرداست 

اشکال نداره خواهش میکنم💓😍

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
عزیزم .دوستان لطف دارن.نایب هم پیدانمیشددلم نمیومددرخدمت اقامون نباشم.زیارت عاشوراراصبح هابخونم اشکا ...

الحمدلله ک هستی عزیزم ماشاءالله بهت 👏👏👏

بله عزیزم صبح بخون خیلی هم عالی .هیچ اشکالی نداره 😍😍

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792