2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
سلام عزیزم آره دقیقا منم داشتم به همین فک میکردم 😅😅

من احتمالا امروز تو جاده باشم که نت هم آنتن نمیده میخواستم امروز مرخصی بگیرم اگه کلاس باشه

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
امروز شروع میشه یافرداکه دوشنبه اس؟

عزیزم کلاس وچله هردوش ازفرداست 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم ، لبیک یا صاحب الزمان عج

عزیزم کلاس وچله هردوش ازفرداست

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
لبیک یا صاحب الزمان

عزیزم کلاس وچله هردوش ازفرداست 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
لبیک یاصاحب الزمان (عج)  انشا.. ک بتونم تااخرهمراهتون باشم.

عزیزم کلاس وچله هردوش ازفرداست

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
فرشته جون کجایی عشقم ..زدن ۲۸ام که ..ینی الان بیاییم؟ فکر کنم فرشته جون رفته کلاسو آماده کنه گچ ...

سلام آره حسابی مشغوله🤭🤭😉😉

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
لبیک یا صاحب الزمان عج    


عزیزم کلاس وچله هردوش از فرداست.

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
من احتمالا امروز تو جاده باشم که نت هم آنتن نمیده میخواستم امروز مرخصی بگیرم اگه کلاس باشه

بسلامتی عزیزم 

فرداست نگران نباش... فرشته ماشالله از بس شاگرد زرنگه عجله داره برای کلاسا 😍😉

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
لبیک یاصاحب الزمان عج ممنون عزیزم

عزیزم کلاس وچله هردوش از فرداست 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
سلام عزیزم کلاس از فردا هست چون تاریخ زده 28

بله عزیزم کلاس از فردا شروع میشه .

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
سلام عزیزم ..سفرتون به سلامت

ممنون گلم سلامت باشی🥰🥰🌹🌹🌹🌹

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
سلام دوست عزیز.چله ازامروز شروع میشه یافردا؟زحمت میشه براتون اخه.هرموقع نتونستم بهتون میگم سپاس.

چله وکلاس ازفرداست عزیزم 🌹

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
فرشته جون کجایی عشقم ..زدن ۲۸ام که ..ینی الان بیاییم؟ فکر کنم فرشته جون رفته کلاسو آماده کنه گچ ...

😄😄 وای تصورش چ قشنگ بود😢

بنده خدا حق داره دست تنهاس، روزی یه عالمه پیام جواب میده 

ان شاء الله عاقبت به خیر بشه 

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792