2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
لبیک یا صاحب الزمان عج💚💚💚

ممنونم ازت عزیزم 🌹🌹

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
فدای تو🌻🌻🌻🌻🌻

❤❤⚘⚘⚘⚘

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


@hasssti     @sepidpar     @معجزهخدا2     @مامانمهربونم &nbs ...

فرشته جانم فردا ان شاء الله یکشنبه میشه 

ولی شروع چله دوشنبه ست درسته؟؟؟ 

بعد ساعت 4تا 5 باید آنلاین باشیم توی تاپیک؟ یا اینکه باید زیارت و نماز خوندن رو شروع کنیم؟ 

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
لبیک یا صاحب الزمان عج💚💚💚

عزیزم پستت ریپلای نمیشه که عکس رو فرستادی 

ممنون عالی شده... آفرین به این ذوق و سلیقه 

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
فرشته جانم فردا ان شاء الله یکشنبه میشه  ولی شروع چله دوشنبه ست درسته؟؟؟  بعد ساعت 4تا 5 ...


اره عزیزم ازدوشنبه 

تاپیک رو ک بچه ها ببینن خودشون تاریخ رو میبینن مشخصه 

خوبه گفتی باهوش ونکته سنجِ من 😍😍😍


فردا ساعت ۴ عصر باید همگی انلاین باشیم درتاپیک مشق انتظار برای کلاس مهدویت .

تاپیک چله فقط برای گزارش خوندن هست بس 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
اره عزیزم ازدوشنبه  تاپیک رو ک بچه ها ببینن خودشون تاریخ رو میبینن مشخصه  خوبه گفتی باهو ...

عزیزدلمی 

البته شما 12 ب بعد تگ کرده بودی ینی وارد یکشنبه شدیم و چله میشه فردا 😉😘

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
فرشته جانم فردا ان شاء الله یکشنبه میشه  ولی شروع چله دوشنبه ست درسته؟؟؟  بعد ساعت 4تا 5 ...

عزیزم ادامه سوالتم جواب دادم ببین ☝

کلا در دوتا تاپیکا نباید چت کنیم  .تاپیک مشق انتظار فقط اعلام حضور یعنی سلام واگه سوال مهدوی داشتیم بپرسیم 

تاپیک چله هم فقط گزارش خوندیم 

بخاطر نظم بیشتر 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
عزیزدلمی  البته شما 12 ب بعد تگ کرده بودی ینی وارد یکشنبه شدیم و چله میشه فردا 😉😘

فدات ❤❤

اره ولی خودم فک کردم امروز ۲۸ هست 😃😃

ممنونمم ازت عزیزباهوشم❤❤

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
اره عزیزم ازدوشنبه  تاپیک رو ک بچه ها ببینن خودشون تاریخ رو میبینن مشخصه  خوبه گفتی باهو ...

ممنونم از توضیحاتت فدات 

ان شاء الله حاجت روا بشی 

شبت بخیر عزیزم ❤️🌷✨

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
ممنونم از توضیحاتت فدات  ان شاء الله حاجت روا بشی  شبت بخیر عزیزم ❤️🌷✨


خواهش میکنم عزیزم ❤

خیلی ممنونم ⚘

شب شماهم بخیر 💐💐

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
لبیک یا صاحب الزمان عج  ممنون که تگ کردی

ممنونم ازت عزیزم بخاطر امضات ک درستش کردی 😍😍

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

بچه ها کسی هست نائب من بشه؟🙈

من بی نائبم 😪

روز اول چله محرومم از خوندن نماز 😓

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
علیک سلام عزیزم اشکال نداره . تگت کردم ببین حتما پیاممو  اگه هستی لبیک یا صاحب الزمان بگو گلم ...

💚لبیک یا صاحب الزمان عج💚


اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
💚لبیک یا صاحب الزمان عج💚

ممنونم عزیزم 🌹

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز