2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
لا اله الا الله  تسبیحمون رو بدید خودتون  از کدوم دست شروع کنیم؟

خخخخ🤭

گناه دارم خب☹️😁

بفرمایین از دست راست😥🖐️

خیلی نازک نارنجی شدم تازگیا ،چه کنم،بیشتر تحویلم بگیرین😁🐥🎈🎈

🌈  اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌈خدایا خودت نگهدار عزیزانم باش❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم بارداریتونرو تبریک میگم امیدوارم فرزند صالحی براتون باشه وسرباز امام زمان

ممنونم ازت عزیزم،قربونت انشاءالله😍😍😍😍

🌈  اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌈خدایا خودت نگهدار عزیزانم باش❤️

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا قائم آل محمد عج💚❤

زیارت عاشورا قرائت شد🌱

اللهم عجل لولیک الفرج💚🌱

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم🌺

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 
عزیزانی که پاسخ گو نیستن  من جمله عزیزان مهربان و عاقبت بخیر @گلعنبر     و باقی ...

سلام وقت بخیر 

اجرتون با سیدالشهدا ع 

فرصت حقیر دراین حده که 

 تو ختم شرکت کنم  سادات جان 

اگه مزاحم هستم رفع زحمت کنم🙏🏻

صبح هم مهمان داشتم یک لحظه پیامتون رو دیدم و رفتم


                                                                                                                                                                                                                                                                                          
سلام وقت بخیر  اجرتون با سیدالشهدا ع  فرصت حقیر دراین حده که   تو ختم شرکت کن ...


دخترم عکس پروفایل و امضاتون رو با ما یکی کنید؛شرکت کردنتون برای من نیست عزیزم برای رسیدنتون به حضرت هستش  اگر قرار شرکت کنید همکاری کنید 

خیلی رفتارتون سرد شده عزیزم من نمیخام بقیه دوستان معطل بشن 

بخاطر شما و عده ای دست نگهداشتیم

قبلا خیلی گرم بودید با اعضا  اما الان اینطور نیست و این همکاری نیست!

یار حضرت اینطور رفتار نمیکنه 

اگر کار دارید بگید کار داریم اگر میخواهید خودتون ادامه بدید مختارید عزیزم 

اعضای غیرفعال جایگزین میشن 

ما تیم قوی می‌خواهیم بسازیم که برای ظهور تلاش کنن نه اینکه بهانه بیارن و خشک رفتار کنن به این نمیگن احترام میگن سردی!

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید

سلام ،نتم قطع شد ،نشد اعلام کنم.

روز۶🌻🍃

السلام علیکم یا مهدی «عج الله»🌻

اللهم عجل لولیک الفرج🌻

قبول باشه از همگی تون عزیزان🌻🍃

🌈  اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌈خدایا خودت نگهدار عزیزانم باش❤️
خخخخ🤭 گناه دارم خب☹️😁 بفرمایین از دست راست😥🖐️ خیلی نازک نارنجی شدم تازگیا ،چه کنم،بیشتر تحویل ...

حواسمون هست  بهتون خانوم هویج نارنجی؛

نماز اول وقت بخونید جایزه میدم خدمتتون شاگردزرنگ




السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
حواسمون هست  بهتون خانوم هویج نارنجی؛ نماز اول وقت بخونید جایزه میدم خدمتتون شاگردزرنگ

خخخخ🤭

چشم هنوز،اذان نداده سجاده ی من پهنه عزیزم،فقط صبح ها یکم دیرتر میشه😬

🌈  اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌈خدایا خودت نگهدار عزیزانم باش❤️
خخخخ🤭 چشم هنوز،اذان نداده سجاده ی من پهنه عزیزم،فقط صبح ها یکم دیرتر میشه😬

اصل کاری همون صبح هستش 

ان شاءالله وقت نماز همه باید اول وقت بخونن

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
اصل کاری همون صبح هستش  ان شاءالله وقت نماز همه باید اول وقت بخونن

برای صبح نمی دونم چیکار کنم،وقتی پامیشم می بینم یک ساعت پیش اذان دادن🤦چه کار کنم سادات😥

🌈  اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌈خدایا خودت نگهدار عزیزانم باش❤️
برای صبح نمی دونم چیکار کنم،وقتی پامیشم می بینم یک ساعت پیش اذان دادن🤦چه کار کنم سادات😥

اینجا تاپیک‌مخصوص نماز قراره بزنیم برای نماز صبح ظهرو عصر و مغرب و عشإ؛برای کسانیکه می‌خواهند اول وقت باشه باید بیدارباشن گزارش بدن 

مخصوص نماز خواندن هستش



السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
دخترم عکس پروفایل و امضاتون رو با ما یکی کنید؛شرکت کردنتون برای من نیست عزیزم برای رسیدنتون به حضرت ...

این پروفایلم هم شما گفتین عوض کردم 

البته دخترم زحمتشو کشید

متوجه نشدم سادات جان 

بقیه معطل من شدن؟؟

اگه اینطوره من عذر میخوام 

اگه میبینید پروفایلم عوض نشده 

هنوز امید به ثبات گروه ندارم

یه روز دیدین بدون هیچ توضیحی گروه منحل شد واعضا لغو دوستی زدن!

بنده از این قهرو آشتی ها بیزارم وضربه میخورم.

اگر اجازه بدین بنده درختم شرکت میکنم ،چون زیارتی که با این عزیزان واعضای چله میخونم رو دوست دارم.

امیدوارم که تونسته باشم حق مطلب رو ادا کنم.وسوءتفاهم پیش نیاد.

التماس دعا دارم 

 در پناه حق 


                                                                                                                                                                                                                                                                                          
اینجا تاپیک‌مخصوص نماز قراره بزنیم برای نماز صبح ظهرو عصر و مغرب و عشإ؛برای کسانیکه می‌خواهند اول و ...

واقعا چقدر عالی😍😍

من پدرم واسه نماز صبح خیلی ارزش قائلن،بارها توصیه کردن که نذارم نماز صبح ام قضابشه، 

ومیگن اگر تونستم نماز شب بخونم حتما،تا وقتی مجرد بودم حتما بیدارم میکردن می خوندم اون زمان...

🌈  اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌈خدایا خودت نگهدار عزیزانم باش❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پوست 💚

8886 | 28 ثانیه پیش

ضد افتاب

2225114 | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز