2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
@عشق55     @فرشته_مامان_دختری     @golmangoli18     @mamanpan ...

سلام فرشته جون خوب هستین؟؟میگم کلاس ساعت چهار شروع میشه...من امروز اگر میشه دیر تر بیام چون ساعت سه نوبت دندونپزشکی دارم فک کنم طول بکشه تا چهاراینا

السلام علیک یا بقیه الله عجل الله تعالی و فرجه                   ....به جمع👈مشق انتظار👉بپیوندید
سلام فرشته جون خوب هستین؟؟میگم کلاس ساعت چهار شروع میشه...من امروز اگر میشه دیر تر بیام چون ساعت سه ...

عزیزم فکر کنم از فردا کلاس ها شروع می شه 

از ۲۸ تیرگفتن امروز ۲۷

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 @anistone

عزیزم قراره ان شاء الله 40 روز خالصانه یه سری اعمال انجام بدیم که خیییلی پر از حس معنویت و پاکی هست. فقط به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام 

بعضی روز ها هم یه ساعت خاصی باید آنلاین باشیم همه 

مثلا فردا شروع چله هست و ساعت 4تا5 باید توی تاپیک مشق انتظار آنلاین باشیم 

اگر قلبا و خالصانه تا آخرش هستی بسم الله رو بگو بیشتر راهنماییت میکنیم. 

فقط پروفایل و امضات باید عین ما باشه! 

با در نظر گرفتن تمام شرایط اعلام کن که هستی یا نه 

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
 @anistone   عزیزم قراره ان شاء الله 40 روز خالصانه یه سری اعمال انجام بدیم که خیییلی ...

سلام بله هستم ولی شاید نتونم اون ساعت بیام سایت اشکالی نداره؟

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
سلام فرشته جون خوب هستین؟؟میگم کلاس ساعت چهار شروع میشه...من امروز اگر میشه دیر تر بیام چون ساعت سه ...

عزیزدلم نگران نباش... امروز به دکترت برس 

کلاس فردا هست. ساعت 4

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
 @anistone   عزیزم قراره ان شاء الله 40 روز خالصانه یه سری اعمال انجام بدیم که خیییلی ...

پروفایل رو از کجا دانلود کنم که همین باشه؟

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
سلام بله هستم ولی شاید نتونم اون ساعت بیام سایت اشکالی نداره؟

خداروشکر عزیزم... خوش اومدی! 

کلاس مهدویت داریم... یه بار حضور داشته باشید دیگه دل نمیکنید😉 از خدا بخواه کمک کنه و توفیق بده که باشی 

نهایت سعیتو بکن عزیزم 

ان شاء الله فردا ساعت 4 تا 5 توی تاپیک مشق انتظار کلاس داریم. فقط حضورمون رو با سلام اعلام می‌کنیم و اصلا لازم نیست کار دیگه ای انجام بدیم. نگران نباش خیلی آسونه

و توی تاپیک طرح مهدوی انجام چله رو گزارش میدیم فقط 

از روی پروفایل ما یه شات بگیر و بذار پروفایلت، امضات هم عین ما بنویس. دقت کن ک مشق انتظار لینک تاپیک هست و روش کلیک کنی باید تاپیک باز بشه 

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
خداروشکر عزیزم... خوش اومدی!  کلاس مهدویت داریم... یه بار حضور داشته باشید دیگه دل نمیکنید😉 ا ...


باشه چشم و ممنون از شماولی هرکار میکنم امضا تغییر نمیکنه 

امضاتون رو کپی کردم میزنم ذخیره میکنم میگه از امکانات ویرایشگر استفاده کن؟؟!!!!

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
باشه چشم و ممنون از شماولی هرکار میکنم امضا تغییر نمیکنه  امضاتون رو کپی کردم میزنم ذخیره میکن ...

چشمت بی بلا عزیزم... نگران نباش دوستمون کامل توضیح داده، پستش رو پیدا کنم تگت میکنم. توضیحاتش رو بخون و انجام بده 

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
چشمت بی بلا عزیزم... نگران نباش دوستمون کامل توضیح داده، پستش رو پیدا کنم تگت میکنم. توضیحاتش رو بخو ...

🙏🙏🌹

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
🙏🙏🌹

عزیزم اکثرا این مشکل رو دارن، امضا کوتاهه کپی لازم نیست خودت دستی تایپ کن

و به مشق انتظار که رسیدی توضیحات ص 71 رو پیاده کن و تمام 

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
مرسی تشکر☺️♥️🙏 آره دقیقا... اصلا شما ماشالله بمب انرژی هستی 😍😘 آره دقیقا برکت وقت خیلی مهمه.... ...

خواهش میکنم عزیزم لطف داری بهم گلم 😍😍😍

اره منم شنیدم تسبیحات حضرت زهرا س بفرستی وقتت برکت پیدا میکنه و خیلی کارها رو درزمان کوتاه میتونی انجام بدی 😍😍

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز