2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
تاپیک رو مگه ندیدی؟؟ تاپیک جدید سادات خانوم  عنوانش طرح مهدوی

عزیزم میگم همه اینا اجباریه؟ وضو و نماز و تکبیر و....؟ 

یا فقط دلبخواهی؟ 

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
من نایب میشم به جات میخونم اگه دوست داری یا مهدی ادرگنی    

عزیزمممم راضی ب زحمتت نیستم گلم ‌شما تازه اومدی توجمع ما  هنوز ازراه نرسیده زحمت بدم بهت درست نیست 

نمیخوام برات زحمت بشم ودردسر  🥰😍🤗😊

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم میگم همه اینا اجباریه؟ وضو و نماز و تکبیر و....؟  یا فقط دلبخواهی؟

عزیزم همش ضروری هست 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
من نایب میشم به جات میخونم اگه دوست داری یا مهدی ادرگنی    

عزیزم این تاپیکو دیدی؟؟


https://www.ninisite.com/discussion/topic/6872109/طرح-مهدوی

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
عزیزم همش ضروری هست 

ان شالله از پسش بر بیام 🥺من همچنان هستم. 

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
ان شالله از پسش بر بیام 🥺من همچنان هستم. 

افرین عزیزم ک‌جا نزدی 

ان شاءالله ک برمیای 😍😍😍

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

لبیک یا صاحب الزمان (ع)

سلام اگه خدا قبول کنه وامام زمان توفیق بده این بنده گناه کار وروسیاه هم اعلام حضور میکنه  🤲🤲🤲

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
از فردا ۲۸ ؟ فقط زیارت عاشورا خونده بشه؟

ازدوشنبه گلم .

تاپیک این هست مگه ندیدی؟


https://www.ninisite.com/discussion/topic/6872109/طرح-مهدوی

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
۴ تا ۵ نیستم گلم دوما من دو روز پیش انصراف دادم تکی میخونم  چون دیر شد

 فقط تگت کردم گفتم شاید بخوای شرکت کنی 

باش عزیزم ان شاءالله حاجت روا باشی 🌹

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
افرین عزیزم ک‌جا نزدی  ان شاءالله ک برمیای 😍😍😍

ممنون ان شالله از پسش بر بیایم ☺️🙏

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
ممنون ان شالله از پسش بر بیایم ☺️🙏

ان شاءالله 

ولی اگه بیشتر دقت کنیم سخت نیستا 

الله اکبر ذکر راحتیه سریع ۱۰۰ تا میشه گفت 😀


بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ان شاءالله  ولی اگه بیشتر دقت کنیم سخت نیستا  الله اکبر ذکر راحتیه سریع ۱۰۰ تا میشه گفت ...

آره تکبیر که چیزی نیست. فقط جمعا رو هم یکم طولانی میشه اون دورکعت و اینا رو هم شاید نیم ساعت وقت بگیره. 😅

آخه شما نمیدونی که😂من روزی 40 رکعت نماز قضای گذشته به جا میارم😟💔بخاطر این وقتم در طول روز کمه🥺🥺😂

تازه دوسه تا ختم هم برداشتم... 😂

حضورمم که اینجا می‌بینید ماشالله فعال.  

نمیدونم چطور وقت میکنم به خونه میرسم😂

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
آره تکبیر که چیزی نیست. فقط جمعا رو هم یکم طولانی میشه اون دورکعت و اینا رو هم شاید نیم ساعت وقت بگی ...

عزیزممم احسنت بهت 👏👏

ولی این دورکعت فرق میکنه  خاص صاحبمونه 😍😍😍

ان شاءالله خدا بوقتت برکت بیشتری بده گلم 😍😍

فردا ساعت ۴ عصر تاپیک مشق انتظار یادت نره انلاین شی برای کلاس 🌹🌹

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز