2777
2789
عنوان

عکس ....😘😘😘

81 بازدید | 12 پست

😁😁نمیدونم سنوگرافی چندممه ..ولی گفتم‌نشون بدم...این مال پسرمه ...۱۲سال پیش ..شما عکس سنو نگه داشتین ...حتی موهای نوزادیش که زدم دارمشون 😂😂دیوانم‌نه

اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مادر من بند نافم رو هنوز نگهداشته😂😂😂

خودمم میخوام بچه دار شدم همه چیزو نگهدارم😁

نگاه به زمان عضویتم نکنین کاربری سومم هستش من از سال ۹۷ اینجام😁 عکس پروفایل خودمم لطفا کپی نشه🙋🏻 حامی و عاشق حیوانات😌🌱 نویسنده و کرم کتاب😉📚دنیا دو روزه، بخندی میگذره، نخندی هم میگذره.. پس بخند تا خوش بگذره😜 این یه نصیحت از ادمی که به ترک دیوار هم میخنده😂✋  چطور از جهان سومی و جهالت اعتراض دارین وقتی که همش دنبال حس شیشمین؟ درکتون نمیکنم!🤔 ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد🙄 دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد😎🤪👑زندگی زیباست، تماشایست.. چرا زیبا نمیبینیم؟ چرا گاهی به پای این همه خوبی نمیشینیم؟ چرا باهم نمیخندیم؟ مگر دنیا چه کم دارد؟ ببین این آسمان آبیست.. ببین دنیای ما آکنده از پاکیست! و خوبی تا ابد پاینده می‌ماند... تو باور کن.. همین کافیست:)❤

چرا دیونه باشی عزیزم.منم همه سونو ها و سی دی های سونو.ازمایشات.کاغذی که وقتی ب دنیا میان اسمش روشه.تک تک لباس و جوراب کفش های کوچولو....همشو دارم♥♥♥

لطفاآقایون سایت وارد تاپیک های من نشوندو ریپلای نکنن بااحترام 🙏.ممنونم که رعایت میکنید.
چرا دیونه باشی عزیزم.منم همه سونو ها و سی دی های سونو.ازمایشات.کاغذی که وقتی ب دنیا میان اسمش روشه.ت ...

😍😍😍خداحفظش کنه

اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز