2777
2789
عنوان

عکس....

150 بازدید | 14 پست

کیا داشتن ...یادمه ۷سالم بود بابام خریده بود برام

با چند تا قابلمه مسی قدیمی ..ازینا که کفشون پهنه و دهنشون کوچیکه😂😂..☹☹یادش بخیر بچگیا 

اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠

چیه این؟یخچال واقعیه؟

ممنون میشم توی تاپیک ها ازم سوال حس شیش نکنید💋❤شبای رفتن تو شبای بی ستارست ببین که خاطراتم بی تو چه پاره پاره ست با هر نفس تو سینه بغضه تو تو گلومه با هر کی هر باشم عکس تو روبرومه آخ که چقدر تنگه دلم برای اون شبامون کاشکی که اون عشق بشینه دوباره تو دلامون چی میشه برگردی بازم روزای گذشته هوای پاییزی چرا تو عشقه ما نشسته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دهه هشتادیم ولی منم داشتم🙋🏻‍♀️😂

تینا.م هستم، یه کوچولویی رو دارم بزرگ میکنم بنام بادوم🐩🐩🤠دانشجوی نی نی سایت از اون نسلی که پاش به دانشگاه باز نمیشه به لطف کرونا 🐥تهرانم ولی عازم رشت اگه کرونا بخواد🍻 

یادش بخیر من هنوز دارمش چند روز پیش اوردم تا خواهرزادم باهاش بازی کنه زد شکوندش...23سال عین دسته گل نگهش داشتم در کسری از ثانیه نابودش کرد

خدایا شکرت که همیشه هوامو داشتی و داری 💚

یادش بخیر من هنوز دارمش چند روز پیش اوردم تا خواهرزادم باهاش بازی کنه زد شکوندش...23سال عین دسته گل ...

😂مال منو یادم نیس چ کردم باش

اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠
من تمام اسباب بازیهامو دارم خیلی با انضباط بودم 

خوش به حالت 

من داداش کوچیکم به دنیا که اومد زد همه رو نابود کرد  

من یه کاربر خاموش بودم که حالا روشن شده☺آرامش سهم قلبیست که در تصرف خداست👌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز