2777
2789
عنوان

اسم این حس چیه؟؟😭

95 بازدید | 9 پست

وقتی هست آنچنان حس خاصی ندارم ولی وقتی نیس دق میکنم😑

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱

🤦🏻‍♀️💔

3662 من ... ‌ ساخت آینده ای زیبا به روش خودم به دلخواه خودم من میتونم به اندازه ی تمام نتونستن ها و نشدن ها میتونم و میشه من باور دارم که موفقم همیشه خوشحالم من معتقدم که همه چی دست منه و من به بهترین ها دست پیدا میکنم روز به روز و من محبوب ترین و خوشکل ترین دختر در سطح و حد خودم هستم یعنی ( برای خودم برای دنیام خوشکلم ) همه ی ما خوشکل هستیم و وقتی معتقد باشی و باور داشته باشی هیچ چیزی نمیتونه جلوی راهت رو بگیره من هم معتقدم هم باور دارم پس من انسان مفید و خوبی برای دنیام خواهم بود هرچیزی ممکنه منو از روی تاپیک ها قضاوت نکن از روی حرف های خودم قضاوت نکن از روی تعریفات قضاوت نکن اگه میخوای قضاوت کنی اول بجای من توی وضعیت من با همین سن و مشخصات من زندگی کن 🤚🏻💖تو نمیتونی هویت منو بشناسی چون من اونطور که دلم میخواد هستم شاید جلوی تو یه آدم دیگه باشه ولی درونم یه چیز دیگه و یه جور دیگه باشم هرکسی با خودش راحت تره درون آدما رو هیچکس بجز خودشون نمیتونه ببینه و درون خیلی مهمه منو از درون حس کن از درون قضاوت کن و از درون درک کن دلم میخواد با اینکه خیلی ظلم وجود داره بتونم خوب بمونم و هیچ چیزی منو تغییر نده من راه درست رو انتخاب کردم راهی که شرمنده ی خودم نشم ممکنه تاپیک هایی بزنم که واقعیت نداره و فقط خیالی و تصور من هستن ولی تصور هم یجور واقعیته پس تو نمیتونی بفهمی تاپیک های من واقعیه یا نه چون شاید دارم در رویا زندگی میکنم حتی شاید خودم نمیفهمم که واقعیت کدومه فکر نکن منو میشناسی چون من اسم های مستعار استفاده میکنم و اسم هایی که در خیالاتم هستن اسم های مورد علاقم رو می خوانید و از تاپیک هام شاهد خواهید بود‌... من از متفاوت بودن خوشم میاد خاص میشی تک میشی و باعث تعجب همه خواهی بود معمولا به کارهایی که میکنم میگن عجیب! البته دوستام میگن😂

مث منی

چند توصیه کوتاه اما کاربردی : کد ملی تو حفظ باش ، مسواک بزن ، سرزده جایی نرو ، درستو بخون ، با آدم پاچه پاره بحث نکن ، کتاب بخون ، ورزش کن ، تو کار کسی دخالت نکن ، سعی کن برای خودت درآمد داشته باشی ،و در آخر بجای اینکه از پیشرفت بقیه ناراحت بشی خودتو ارتقا بده ، اینجوری حال خودتم خیلی بهتره (#تضیمنی) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیشه گفت بین عشق و وابستگی

 ●━━━━━━───────ㅤ   ⇆    ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ↻ تحمل کن،ميدونم حواس هيچکي بهت نيست*_*   انصاف نيس آدم بيشترازسنش احساس خستگي تو فکرش باشه:/                                                •°•°قصه ی خوابیدن “وجدان ها”روی خوابیدن “اصحاب کهف”را سفید کرده!!!!•°•°                            ما از تو به غیر از تو نداریم تمنا:)

کسی ک وابستس وقتی نیست بعد ب مدت عادی میشه براش

ولی عاشق چ باشه چ نباشه ی جور ذوق زده از عشقشه

دقیق بین این دوتا میشه جاییکه بودنش مهم نیس ولی نبودنش جهنمه


 ●━━━━━━───────ㅤ   ⇆    ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ↻ تحمل کن،ميدونم حواس هيچکي بهت نيست*_*   انصاف نيس آدم بيشترازسنش احساس خستگي تو فکرش باشه:/                                                •°•°قصه ی خوابیدن “وجدان ها”روی خوابیدن “اصحاب کهف”را سفید کرده!!!!•°•°                            ما از تو به غیر از تو نداریم تمنا:)
کسی ک وابستس وقتی نیست بعد ب مدت عادی میشه براش ولی عاشق چ باشه چ نباشه ی جور ذوق زده از عشقشه دقی ...

درسته👌

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792