این معرف چن بار هی خودش اصرار ک بابا بروطرفو ببین حیفه پسر خوبیه،تا من راضی شدم ورفتم دورادورپسررو دیدم،ولی این معرف ب اون پسر چیزی نمیگه
بهش گفتم دیدم و بدم نیومد ولی باید همو بشناسیم،میگه اخه تو جواب قطعی ب من ندادی ک خوشت اومده برا همین نگفتم بهش،ولی بهش میگم تا همو ببینید
چند روز گذشته و من منتظر و هیچ خبری نیست
دلیل اون اصرارو این دست دست و نمیفهمم،تو حرفاش هی میگه اگه نشد از من ناراحت نشیا ،یا دپستم پرسی گفت این کار سر ،دیگه میگیره و نمیگره رو نگفت😑
زشته باز بهش بگم؟این سری اخربهش گفتم اره بگو هموببینیم