2777
2789
عنوان

کنکورررر🥲🥲

185 بازدید | 24 پست

اونایی ک کنکور دادن میشه یه نصیحت بکنن؟ 

یا اگه دوباره به اون دوران برمیگشتید چیکار میکردید؟

Stayc.shop لطفا فالوم کنید خیلی بهش نیاز دارم🥺🙏❤پیجم لوازم آرایشه با قیمت خیلی کم😌هر کی فالو کرد بگه براش دعا میکنم و صلوات میفرستم💕کاربریم دست ۲ نفره برای همین تاپیک تاپیک نظرات فرق داره 😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مفهومی بخون 🚶🏾‍♀️

آدم یادش میره🥲

Stayc.shop لطفا فالوم کنید خیلی بهش نیاز دارم🥺🙏❤پیجم لوازم آرایشه با قیمت خیلی کم😌هر کی فالو کرد بگه براش دعا میکنم و صلوات میفرستم💕کاربریم دست ۲ نفره برای همین تاپیک تاپیک نظرات فرق داره 😁
گوشیمو خورد میکردم

اخه میگن تفریح هم باشه ک😐💔

Stayc.shop لطفا فالوم کنید خیلی بهش نیاز دارم🥺🙏❤پیجم لوازم آرایشه با قیمت خیلی کم😌هر کی فالو کرد بگه براش دعا میکنم و صلوات میفرستم💕کاربریم دست ۲ نفره برای همین تاپیک تاپیک نظرات فرق داره 😁
من دوبار کنکور دادم پشت کنکور بودن خیلی دردناکه

ارزشش رو داره واقعا؟

Stayc.shop لطفا فالوم کنید خیلی بهش نیاز دارم🥺🙏❤پیجم لوازم آرایشه با قیمت خیلی کم😌هر کی فالو کرد بگه براش دعا میکنم و صلوات میفرستم💕کاربریم دست ۲ نفره برای همین تاپیک تاپیک نظرات فرق داره 😁
من نیز کنکوری ک هنوز شروع نکرده و الان بیخابی زده ب کلم

وایییی

Stayc.shop لطفا فالوم کنید خیلی بهش نیاز دارم🥺🙏❤پیجم لوازم آرایشه با قیمت خیلی کم😌هر کی فالو کرد بگه براش دعا میکنم و صلوات میفرستم💕کاربریم دست ۲ نفره برای همین تاپیک تاپیک نظرات فرق داره 😁
اره ولی نه تا۴ نصف شب    

عاا آره البته من هنوز ۲ سال تا کنکور وقت دارم💔😂🤦‍♀️

Stayc.shop لطفا فالوم کنید خیلی بهش نیاز دارم🥺🙏❤پیجم لوازم آرایشه با قیمت خیلی کم😌هر کی فالو کرد بگه براش دعا میکنم و صلوات میفرستم💕کاربریم دست ۲ نفره برای همین تاپیک تاپیک نظرات فرق داره 😁
ارزشش رو داره واقعا؟

نه:|بار دوم بدتر از اول میشی

من الان دانشجوام

پارسال کنکور اخرمو دادم

ببین خوندی ک خوندی دسخوش

اگ نخوندی مهم نیست دانشگاه همههههه جوره میتونی بری غمت نباشه

عاا آره البته من هنوز ۲ سال تا کنکور وقت دارم💔😂🤦‍♀️

درجریانی ی چیزی امده واسه شما۶۰درصد سوابق تحصیلی؟؟

یعنی اگ دبیرستانتو بد بدی فاتحت خوندس

اگه بخونی واست عالیع

ولی اگ مث من معدلت پایین باشه ب رویاهات نمیرسی

تاپیک های انرژی مثبت صدام کنید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز