2777
2789
عنوان

عشق

| مشاهده متن کامل بحث + 183 بازدید | 22 پست

برای سادگی خانمش دلم میسوزه

بخاطر شرایط کاری ما اون آقا با من و چند تا خانم دیگه در ارتباطه ولی خانمش فقط و فقط ب من اعتماد داره و همیشه ب شوخی و جدی جلوی خود من از اون چند نفر دیگه بد میگه 

ولی منو در حدی قبول داره که همیشه دعوتم میکنه خونشون

منم خیلی می پیچونم ک نرم ولی خیلی اصرار میکنه و گاهی میرم

از طرفی برای بچشون کلاس زبان و خوشنویسی میذارم حالا ک تابستونه

ینی من نمیخواستم قبول کنم ولی خانمش بشدت اصرار داشت

رویاهای بزرگی دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونا خواهرشوهرام نشدن :)

سلام.اون تاپیک که درباره ی خواهرشوهرای دوقلو بود قفل بود نتونستم نظر بدم

خواهرهای نامزدت بودن؟همسان(عین همدیگه) بودن؟ همدیگرو خیلی دوست داشتن؟ازت کوچیکتر بودن یا بزرگتر؟ 

ظاهرا تنها چیزی که عادلانه تقسیم شده عقل هست چون هیچکس علنا اعتراض نمیکنه بگه مال من کمه:)
سلام.اون تاپیک که درباره ی خواهرشوهرای دوقلو بود قفل بود نتونستم نظر بدم خواهرهای نامزدت بودن؟همسان ...

سلام 

از من دو سال کوچیکتر بودن

آره شبیه همدیگه هستن

با هم خوب بودن

با منم‌خوب بودن

هنوزم با اینکه من و داداششون وصلت نکردیم ولی هروقت منو میبینن خیلی احترام میذارن و تحویلم میگیرن.

رویاهای بزرگی دارم
سلام  از من دو سال کوچیکتر بودن آره شبیه همدیگه هستن با هم خوب بودن با منم‌خوب بودن هنوزم ...

قابل تشخیصن؟همه جا باهمن؟همدیگرو بوس و بغل میکردن؟

آخه خودم هم خواهرشوهر دوقلو دارم تو اون تاپیک گفتی دلداریم بدید نگران شدم:)

ظاهرا تنها چیزی که عادلانه تقسیم شده عقل هست چون هیچکس علنا اعتراض نمیکنه بگه مال من کمه:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز