خانمای گل اگه خودتون یا دخترتون شپش گرفتین حتما از محلول ایورپیل آلمانی استفاده کنید صدرصد تضمینی با یبار استفاده خوب میشید هرکی استفاده کرد خوب شد برامنم دعا کنه من خودم سه ماه با دخترم درگیر بودیم شبو روزگریه میکردم تو عذاب بودیم همه خانوادگی از همدیگه گرفتیم با این دارو ی روزه خوب شدیم بخدا تبلیغ نیس فقط تجربه اس
تاپیک رو برای من زدی عزیزم؟ ممنونتم اسمش چیههه؟😭😭😭از کجا میتونم بخرم
اره عزیزم چون خودم این روزا رو کشیدم دلم خواست کمکت کنم محلول ایورپیل تو ی شیشه کوچیک مثل شیشه پنی سیلین هست میخوای شماره اون خانما که من خریدمو برات بفرستم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تو اینستام سرچ کنی پیجای مختلفی میفروشن فقط از ی پیج مطمین بگیر اصل باشه سر ی روز تموم میشه دیگه نیاز نیست رشک در بیاری خودش به مرور مثل شوره سر میشه و میریزه پوچ میشن دیگه تبدیل به شپش نمیشه
ی روزه خوب میشه هرچی شپش بود ریخت رشکاش بود ولی پوچ شده بود تبدیل به شپش نشد به مرور ریخت تا یکماه هر روز نگاه میکردم تا باورم شد خوب شدیم من سه ماه درگیر بود راستش بهمن ماه سال قبلم گرفتیم ولی زود فهمیدم دارو هم داشتم زودی خوب شدیم زیاد نشد