2789

چای کوهی و چای سفید از عطاری بگیر دم کن.

دم نوش آویشن هم خوبه

هر موقع خواستی بگو برات حمد،  توحید یا آیت الکرسی بخونم💚❤   اینم لینک تاپیک حاجت روایی من https://www.ninisite.com/discussion/topic/6987406/%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9-%d8%ad%d8%a7%d8%ac%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام. بستگی به مزاجت داره دمنوش اویشن و عسل دمنوش نعنا و عسل دمنوش گل بنفشه و عسل

وقتی میخوای دم کنی در قوری رو نذار. حرارت کتری رو متوسط کن در حدی که اب بجوشه. قوری رو بذار رو کتری. یه ربع الی ۲۰ دقیقه بعدش بخورین

عزیزم از داروخونه شربت نوسکاف بگیر

یا از عطاری گیاه زوفا و قیطران بگیر جداگونه دم کن روزی سه استکان بده،

خواهرزادم‌ با اینکه اسپری داشت و دارو مصرف میکرد با این همه دو گذاشت کنار،فقط قطع نکن‌یکم حوصله داشته باش،به مادرتم بگو دعام‌کنه،اسمم‌نسرینه گلم

عزیزم از داروخونه شربت نوسکاف بگیر یا از عطاری گیاه زوفا و قیطران بگیر جداگونه دم کن روزی سه استکان ...

مرسی عزیزم ان شا‌‌ءالله به هرچی آرزوشو داری برسی

مرسی عزیزم ان شا‌‌ءالله به هرچی آرزوشو داری برسی

بهت قول میدم خوب میشن،معجزه میکنه،من خواهرزادم بعد کلی دکتر با این دوتا گیاه خداروشکر خوب شد،ولی فک کنم باید یکم بگردی تا بتونی قیطران و پیدا کنی،

[QUOTE=198500429]بهت قول میدم خوب میشن،معجزه میکنه،من خواهرزادم بعد کلی دکتر با این دوتا گیاه خداروش ...

والا من شهر خودمون کردستان همه جا بود همه عطاری ها،الان کرجم متاسفانه چند جا رفتم نبود اصلا نمیدونستن چیه،حتما پیدا میشه گلم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792