2777
2789
عنوان

زن دادشم🥺😡

444 بازدید | 22 پست

سلام دوستان ممنونم که امدین تاپیکم میشه لطفا راهنماییم کنید من با این بشر چ برخوردی بکنم خسته شدیم ازش ی خونه گرفتن پیشمون  بعد هر روز بچش میاره میره بازار نم کجا بعد ک میگیم باوا بچه ات فوضوله بزارش پیش خودتت ن من میخام برم بازار نمیزاره خریدمو بکنم اذیت میکنه یا ی روز میگ بچه گریه میکنه رو مامان جونش میخاد بعد میگمس خانم من امتحان دارم میگ خو گریه میکنه رو خانوادش   الان ۹ ماهه همین برنامس بعد من اصن نزاشتن کنکور بخونم برنامه هر روز دارییم دادشم دوماه پیش به پدزم بی احترامی کرد گرفت بابام بیرونش کرد بعد ال فق بچه رو میارن ما میبریمش میگمش عزيزم من بچتو بگیر خودت بگیر میگ ی بار اذیتم میکنه ی بار میگ مادر جون میخاد اصن هیچ یعد امروز اوردش بهش گفتمش ببرش گفت ن بزارش میخام برم بازار ببین قیاقه می‌گیره  بعد رفتیم خونه بردیمش بعد طلبکارانه میگ ها اوردینش گفتمش گریه میکنه میخادتت میگ عمه من میتونه بره انور اینور ولی نمیتونه بچه رو بگیره گفتمش شما پله داریم نمیتونه بیاد بگیرهتش بعدش مگ ت هر وقت میری خونه اقات بچه رو کی نگه میدارا میگ مگ بچتو نیست بخدا زبونم درامد چکارش کنیم شما بگین دادشممم کمرشه مادرمم داره حرص میخوره 

🙂🖐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

والا به بنده خدایی خواهرش موقع کنکورش هی بچه رو مینداخت خونه اینا ، اینم یه دعوا حسابی راه انداخت اونا خودشون جمع کردن 

گفت ناراحت باشم بهتره سیریش باسن😑

کاربری جدیدا به من تعلق گرفته 

مغزم رگ به رگ شد همش گفتمش گفتمش بود

 ♥️🥺زني را مي شناسم من/که در يک گوشه ي خانه/ميان شستن و پختن درون آشپزخانه/سرود عشق مي خواند/نگاهش ساده و تنهاست/صدايش خسته و محزون/اميدش در ته فرداست/زني را مي شناسم من/که مي گويد پشيمان است/چرا دل را به او بسته/کجا او لايق آنست/زني هم زير لب گويد/گريزانم از اين خانه/ولي از خود چنين پرسد/چه کس موهاي طفلم را/پس از من مي زند شانه؟   
طرفدارای عروس الان میریزن سرت

من آماده ام😁✋

 ♥️🥺زني را مي شناسم من/که در يک گوشه ي خانه/ميان شستن و پختن درون آشپزخانه/سرود عشق مي خواند/نگاهش ساده و تنهاست/صدايش خسته و محزون/اميدش در ته فرداست/زني را مي شناسم من/که مي گويد پشيمان است/چرا دل را به او بسته/کجا او لايق آنست/زني هم زير لب گويد/گريزانم از اين خانه/ولي از خود چنين پرسد/چه کس موهاي طفلم را/پس از من مي زند شانه؟   
منم کنکوریم بچه ۴ ماهه داداشمم تقریبا هفته ای سه بار تنها خونه ماست ولی درسمم میخونم و عاشقشم اصلنم ...

عزیزممم بچه ۴ ماه رو با بچه ۴ ۵ ساله ک خیلی فوضولی بعد هر روز میخابه خونه مقایسه میکنی با ی آپارتمان ۸۰ متری

🙂🖐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز