2777
2789
عنوان

مردود

| مشاهده متن کامل بحث + 356 بازدید | 28 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پایین کارنامه نوشته تجربی با موفقیت گذرانده شد.

مستمرش که خوب بوده

جمع میبندن بعد تقسیم میکنن.اگه ده به بالا شد نمیفته

الان دیگه نیفتاده

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐
اخه من ریاضی هم نوبت اول هم نوبت دوم زیر ده شدم باید امتحان بدم؟

یا باید تک ماده بزاری یا امتحان

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐
اخه من ریاضی هم نوبت اول هم نوبت دوم زیر ده شدم باید امتحان بدم؟

اگه نمره پایانیت حداقل هفت باشه میتونی بذاریش تبصره یعنی دیگه امتحان نمیدی ولی اگه زیر ۷ بود باید شهریور بری امتحان بدی 

چی بگم والا
خودم باید بهشون بگم؟

اگه بیفتی بعد که کارنامه رو دادن

بهت میگن تک ماده میزاری.تو هم قبول میکنی

اگه قبلا ازش استفاده نکرده باشی

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐
ممنون

❤️

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز