2789

شاید الان خیلیا بگن که ما خوبیم و غیره من با حجاب کسی کار ندارم و عقیده هرکی براش مقدسه توهین چیز جالبی نیست چه بسا هستن چادری های بد و هستن مانتویی های فوق العاده مومن پس ذات ادم برمیگرده به اصالتش نه حجابش من با چادر احساس افتخار میکنم 

دخترم همه زندگیمه😍😍
فک کنم لازمه تاریخو یه بار بخونین  یعنی چی ایران باستان یهودی بوده؟ یا دین زرتشتی شاخه ای از د ...

زرتشت 500 و اندی قبل از میلاد بود حضرت موسی 1000 و اندی قبل از میلاد چه تاریخی خوندید؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من مانتویی بودم چادری شدم راضیم

🥰BTS🥰.آرمی.😋25سالمه.تیکر پایان قرار داد رهن خونمون وپایان مستاجریم😁انشاءالله که به خونه خودمون اسباب کشی میکنیم. و صاحب خونه میشم. من خوشبخت ترینم😁😁.   با قانون جذب میخوام خوشبخت شم😊😜 ومیشم. الهی شکرت. 
الان دیگه غیر ممکن کسی چادری بشه

اصلا نیست. دوسته. دوستم مانتوییو بیحجاب بود الان چادریه وخیلی خوشتیپ ازینا ک ساق دستو روسریو ست میمنن ازدواجم کرد شوهرشم مذهبی انگار خارجیه خوشگل با هم رفتن کربلا.... 

🥰BTS🥰.آرمی.😋25سالمه.تیکر پایان قرار داد رهن خونمون وپایان مستاجریم😁انشاءالله که به خونه خودمون اسباب کشی میکنیم. و صاحب خونه میشم. من خوشبخت ترینم😁😁.   با قانون جذب میخوام خوشبخت شم😊😜 ومیشم. الهی شکرت. 

من مانتویی بودم تو ۱۹ سالگی چادری شدم،تو یه مقطعی از مردها متنفر شده بودم از نگاه های هرزه شون اذیت میشدم برا همین چادری شدم، تو سن ۲۵ سالگی هم دوباره مانتویی شدم هر دو به اختیار و انتخاب خودم بود،اصلا هم پشیمون نیستم که تو اون مدت چادری بودم الان هم از مانتویی بودنم پشیمون نیستم

قابل توجه همه ایران از قبل برهنه نبوده و الان درسته دین اسلامه ما نگفتیم چادر بکنید سرتون به عقیده دیگران احترام بزارید چه با چادر چه بدون چادر .چادر چیزی که تو دین گفتن عباییه که زنارو میپوشونه اونم برای خودشون خوبه و مورد ...جنسی قرار نمیگیرن 

توهین# ممنوع

دخترم همه زندگیمه😍😍
شما بدیهیات دین رو هم منکر شدید چه حرفی می زنید  حضرت داوود حضرت دانیال حضرت سلیمان و این همه ...

من دین رو منکر نشدم بهتر یه بار دیگه چیزی که نوشتمو بخونین یهودیان قومی نشأت گرفته از بنی اسرائیل هست و اسم دینشون اینطوری اومده مگه موسی و پیامبرای دیگه چه فرقی با هم داشتن مگه تعالیم متفاوتی رو به پیروانشون میگفتن؟؟؟؟ 

زرتشت 500 و اندی قبل از میلاد بود حضرت موسی 1000 و اندی قبل از میلاد چه تاریخی خوندید؟

همون تاریخی که تو نخوندی😏طبق چیزی که خبر گزاری مهرم گفته موسی کمتر از ۶۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بوده

دست و بال آدمو میگیره چیز مزخرفیه به نظرم کسی که بخواد حجاب کنه با همون مانتو هم میتونه و اینکه چ ...

اتفاقا چادر مال ایرانیاست عربها چادر نداشتن عبا داشتن

الان چادر عربیارو نگاه کنی شبیه همون عبای مردونست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز