2777
2789
عنوان

ورم شدید لبها

86 بازدید | 8 پست

بچه ها دیروز عصر سردرد شدید داشتم یه آکسار خوردم حالا از دیروز عصر لبهام شدیدا ورم کرده شدیدها اونقدی که دیگه روی هم نمیاد بالایی یه توپ شده پایینی هم یه توپ 

چیکار کنم داروخونه هدروکسی زین داد دیسب خوردم اثری نداشت

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته

دکتر

و تزریق هیدروکورتیزون

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکتر و تزریق هیدروکورتیزون

چی هست

دکتر که والا تو این کرونای لعنتی با بچه کوچیک نمیتونم اینجا شهر کوچیکه یه متخصص داخلی داره همیشه تو مطبش پجاه تا کرونایی نشستن و چنتا هم عمومی که اونام همین وضع رو دارن

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
حساسیت داروییه شاید

نمیدونم کسی سابقه نداشته؟

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
چی هست دکتر که والا تو این کرونای لعنتی با بچه کوچیک نمیتونم اینجا شهر کوچیکه یه متخصص داخلی داره ه ...

یه پزشک عمومی سر خلوت پیدا کنی هم کافیه

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️
یه پزشک عمومی سر خلوت پیدا کنی هم کافیه

😭نمیشه

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه

مهگل1377 | 28 ثانیه پیش

سعی کنیم

28miiii | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز