2777
2789
عنوان

خیانت

440 بازدید | 9 پست

سلام بچه ها

پیشنهاد بدید جای من بودین چیکار میکردین

همسرم داروخونه داره 

یکی از پرسنلش که یه دختر ۳۷ساله مجرد بهش بارها پیام های غیر کاری و به قولی نخ داده

من تلفن کردم دختره رو شستم گذاشتم جلو آفتاب خشک شه

ولی همسرم دوساله هی قول میده اخراجش میکنم نمیکنه

کلی هم تو داروخونه بهش اختیار داده طوری که به بقیه ۱۳نفر پرسنل اون دستور میده

بارها موقع دعوا به من گفته برو 

ولی یبار به اون چیزی نمیگه


چه کاری انجام بدم که اخراجش کنه شما بودین چه کار میکردین؟!؟؟؟؟؟؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بگو میام داروخانه رو روی سر خودتو اون زنیکه خراب میکنم و همینجور با تاکید بگو بترسونش بگو فردا میام اونجا فقط اون زنیکه رو ببینم ببین چه آتیشی برپا کنم آبرو برات نمیذارم توی همکارات بگو دیگه هیچی برام مهم نیست

یه چی میگیا نمیشه من با ناز و خواستن رفتم تا جنگ و دعوا هرکار کردم نمیخواد دست برداره چاره چیه

استارتر نوشته که شوهرشون به اون خانوم پیام داده . ب نظرت این خانم رو اخراج کنن رفتار شوهرش درست میشه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز