2789
عنوان

پسرزایی

| مشاهده متن کامل بحث + 1494 بازدید | 28 پست

عزیزم برو دکتر تغذیه بهت دقیق میگه معمولا طبع اقا باید گرم باشه طبع خانم سرد .


خانمهایی که طبعشون گرمه معمولا بچه شون دختر میشه 

اگه تهران هستی برو بیمادستان عرفان دکتر تغذیه

بعدشم تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته .عزیزم از خدا بخواه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درسته ولی رحم قلیای نباشه ام نمیشه.آی یو آی میخوام بکنم رحم باید قلیایی باشه که ببنده

آره من یادمه مادربزرگ دوستم میگفت بشینی تو مخلوط آب و سرکه بچه میشه دختر چون اسیده دیگه 

بشینی تو مخلوط آب و جوش شیرین پسر میشه😂

مبنای علمی نداشت یه چیزی میگفتن 

ببین من جنسیت برام ملاک نبود ولی چون درگیر ناباروری بودم، طب سنتی و پرهیز غذایی و حذف سردیجات برای خودم و شوهرم داشتم، شکر خدا الان باردارم و جنسیت پسر شد

شوهرت به خصوص اصلا خیار و گوجه و لبنیات و گوشت گاو و مرغ نخوره، ارده و شیره و خرنوب و عرق کاسنی و قطره آفرودیت بخوره، هگخودتم سعی کن گرمی بخوری، موز هم زیاد بخوره شوهرت، احتمال 96 درصد بچه پسر میشه

ببین من جنسیت برام ملاک نبود ولی چون درگیر ناباروری بودم، طب سنتی و پرهیز غذایی و حذف سردیجات برای خ ...

شوهر بیشعورم میره بیرون هی ِبلیمو وپنیر میچپونه شکنششش دیونم کرده

ببین من جنسیت برام ملاک نبود ولی چون درگیر ناباروری بودم، طب سنتی و پرهیز غذایی و حذف سردیجات برای خ ...

از موز زنجبیل وسیر وجگر سیب زمینی پخته خوردن دارم تهوع میکنم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792