2777
2789
عنوان

میثم صالحی...

2308 بازدید | 32 پست

چرا اینقدر هاته 🤔🥵🥵

وااای باورم نمیشد هیچ وقت همچین چیزی تو تیم ملی بیاد....🤩🤩🤤🤭

جذاااب نیست خیلییییی؟؟؟؟

تینا.م هستم، یه کوچولویی رو دارم بزرگ میکنم بنام بادوم🐩🐩🤠دانشجوی نی نی سایت از اون نسلی که پاش به دانشگاه باز نمیشه به لطف کرونا 🐥تهرانم ولی عازم رشت اگه کرونا بخواد🍻 

از کجا فهمیدی هاته😐

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از کجا فهمیدی هاته😐

به ظاهر خیلی جذاب میگن

تینا.م هستم، یه کوچولویی رو دارم بزرگ میکنم بنام بادوم🐩🐩🤠دانشجوی نی نی سایت از اون نسلی که پاش به دانشگاه باز نمیشه به لطف کرونا 🐥تهرانم ولی عازم رشت اگه کرونا بخواد🍻 

دوس دخترش تا حالا بهش نگفته میثم چقدر هاتی🤭

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️
به ظاهر خیلی جذاب میگن

اشتباه فهمیدی فک کنما

هات به کسی میگن که پرمیله 😐

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍
وااای من دوسش دارم اول من گفتممممممم

تقسیم کنیم مشارکتی بهره ببریم 🤤😋😂

تینا.م هستم، یه کوچولویی رو دارم بزرگ میکنم بنام بادوم🐩🐩🤠دانشجوی نی نی سایت از اون نسلی که پاش به دانشگاه باز نمیشه به لطف کرونا 🐥تهرانم ولی عازم رشت اگه کرونا بخواد🍻 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز