2789
اره عزیزم من جفتشو خریدم که مطمئن تر بشم  شما میتونی یکیشو استفاده کنی  دوست من داروخانه ...

ممنونم

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من♡دل من داند و من دانم و دل داند و من
مرسی تاید ضرر ندارع؟؟

ببین دوبار مصرف کن فقد ولی قشنگ بشورا موهاتو بگیر دستت فشار بده بهشون ،   بعد نرم کننده حتما بزن  چشاتم ببند ، من دوبار گرفتم دوبارشم زدم تاید ، بعد بشین سرکه هاشو از موهات بکش بیرون ، سرکهاش چسبیده ب تار موهات محکمه چسبیده کنده نمیشه اونا سرکه هستن تخمشونه 

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اره عزیزم من جفتشو خریدم که مطمئن تر بشم  شما میتونی یکیشو استفاده کنی  دوست من داروخانه ...

الان شامپوشو گرفتم

کاش جواب بده 

مرسی از راهنماییت

سرکه سیب طبیعی بزنم؟؟؟؟

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من♡دل من داند و من دانم و دل داند و من
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز