من ۱۷ سالمه میخوام برم سرکار احتیاج های ک دارم بر طرف کنم از طرفی هم پول پس انداز کنم واسه اینده خودم و عشقم
چون قرار شد کمکش کنم البته نیازی به کمک من نداره
هر روز صبح باهم حرف میزنم یعنی چت میکنیم بیشتر چون نمیشه تلفنی زیاد حرف زد
الان نمیدونم بهش بگم میخوام برم سرکار یا اینکه ندونه فردا بگه کار میکنی خودت پول وسیله هات رو بده البته کارم موقته حقوق هم ۱ میلیون یه کار ساده تو تولیدی
نظر شما چیه دوستان ؟؟؟؟؟توروخدا کمک کنید