2777
2789

برای منم نوشتن من نرفتم بدم چون چند جا پرسیدم گفتن ۴۰۰ تومن..

ماه بعد که رفتم دکتر گفت اکوت رو هم ندادی گفتم نه نرفتم گفت اشکال نداره!! فهمیدم برای کسایی واجبه که توی ان تی یا سونو آنومالی مشکلی باشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برای منم نوشتن من نرفتم بدم چون چند جا پرسیدم گفتن ۴۰۰ تومن.. ماه بعد که رفتم دکتر گفت اکوت رو هم ن ...

منم هیچ مشکلی نداشتم. ولی یکم قندم بالاست.خیلی نه ها. قند ناشتام حدود ۹۵. گفت چون یکمی قنوت بالاست انجام بدی بهتره. حالا نمیدونم دیگه.

  
راستی هفته چند برات نوشته بود؟ من الان هفته ۲۶ ام.

هفته ۱۸ بودم نوشته بود، منم قندم ۹۵ بود، 

آزمایش کلوکز هست که سه مرحله ایه، اون یکم بالاتر از نرمال بود

دیگه اکو ننوشت به جاش گفت دو سه هفته رژیم بگیر کمتر بستنی و برنج بخور و آزمایش ام رو تکرار. کرده  فردا میخوام برم آزمایش رو دوباره بدم

هفته ۱۸ بودم نوشته بود، منم قندم ۹۵ بود،  آزمایش کلوکز هست که سه مرحله ایه، اون یکم بالاتر از ...

من این سری آزمایش دادم ۹۳ بود. البته قند دو ساعته پایین بود. بهم گفت تو گشنه مبمونی قندت میره بالا باید هر چند ساعت یه چیز سبک بخوری. بازم برام آزمایش قند نوشته هنوز انجام ندادم.

ان شاالله قندت میاد پایین. به سلامتی فارغ بشی.

  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز