mami_parsa مدیر عضویت: 1399/06/01 تعداد پست: 242 عنوان کمکم کنید😢 | مشاهده متن کامل بحث + 752 بازدید | 81 پست ۳۹هفته و ۳ روزم.هیچ دردی ندارم.کمک کنید بزام دلم میخواد زودتر ببینمش.دوش ابگرم،نزدیکی،ماساژ سینه،شیاف گل مغربی،پله،پیاده روی،ورزش،خاکشیربا آبگرم هرکاری بوده کردم دیگه نمیدونم چیکار کنم این دخمل بیاد🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 1400/03/29 | 06:25 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
وصال۱۳۷۰ عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 3875 کسی هم که تاریخ زایمانش رد میشه و بچه نمیاد احتمالا یا تخمکگذاریش دیرتر اتفاق افتاده یا لقاح دیرتر ب ... به هر حال نهایت هر بارداری ۴۰ هفته است حالا زمان زایمان از ۳۷ هفته شروع میشه تا ۴۰بستگی به بدن مادر باردار داره خدایا🥰❤🥰منو با مهربونی بغل کن
دیوارمهربانی عضویت: 1399/09/25 تعداد پست: 6336 به هر حال نهایت هر بارداری ۴۰ هفته است حالا زمان زایمان از ۳۷ هفته شروع میشه تا ۴۰ بستگی به ... درسته عزیزم چهل هفته ست به شرطی که تخمکگذاری ولقاح همه دقیقا تو یکروز باشه 💗
وصال۱۳۷۰ عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 3875 درسته عزیزم چهل هفته ست به شرطی که تخمکگذاری ولقاح همه دقیقا تو یکروز باشه 💗 تخمک گذاری و لقاح که نمی تونه ۴ هفته با هم فاصله داشته باشهنهایتش یه هفته خدایا🥰❤🥰منو با مهربونی بغل کن
آهیدخانمی عضویت: 1400/02/24 تعداد پست: 2856 ببخشیدمیشه بفرمایین چجوری، باهم نیمرویی چیزی درست کنن؟یامثلا آبپز؟ تخم مرغ رو با سبزی هم بزنید بریزید تو تابه البته بگم در ماهای آخر درزمانی که دیگه بچه دار دنیا میاد بخورید حتما
maman_arad_1398_ عضویت: 1398/11/03 تعداد پست: 18115 دکتر به منم گفت اگه ۴۰ هفتت پر شدو نیومدی بچت خفه شد پای خودت من برات نوبت زدم حتماااا برو
maman_arad_1398_ عضویت: 1398/11/03 تعداد پست: 18115 شما بسلامتی زاییدی😍😁 اگ طبیعی بود راحت بودم😥سزشدم😱
من_مقصرم_شما_خوبی عضویت: 1400/03/25 تعداد پست: 483 اگ طبیعی بود راحت بودم😥سزشدم😱 😍مبارک باشه بلاخره نینی دار شدن سختیای خودشو داره بچت چی هس؟؟ کی بدنیا اومد؟ کدوم شهر هستی اگ فضولی نباشه 😍 عضو جدید نیستم