بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بله تازه بیشرفا میگفتن برو ۴۴ هفته پرکن دردت نگرفت بیا فقط چون از شهر دیگه رفته بودم مسولیتنو قبول نمیکردن هیجا هر روز میرفتم نوار قلب بچه میگرفتن ازم روزی دوبار میگفتن حالش خوبه برو دوباره فردا همین روال اخر به یکی تو بیمارستان پول دادیم گفتن من دختر خالشم به پارتی اون منو خوابندن
هیچ وقت کسی تامقام خدای بالا نبر..میره اون بالا واست عذاب نازل میکنه
سزارینی نشم مشکلی ندارم دیگه.دریغ از یه ذره درد و سنگینی😅
والا من چون دکتر خودم نبود سز نکردن چون بد ۵ ۶ ساعت باید ببرن سز ولی نامردا منو ول کرده بودن به حال خودم شما ان شاا هرچی صلاحته همون بشه عزیزم ان شاا نی نیتو صحیح سالم بغل کنی
هیچ وقت کسی تامقام خدای بالا نبر..میره اون بالا واست عذاب نازل میکنه