2777
2789
عنوان

عمل بینی +عکس

591 بازدید | 51 پست

سلام خانوما ببخشید توروخدا اینقدر تایپیک بینی میزنم 

من ۲۸ روزه بینی مو عمل کردم یه عکس گذاشتم که همه نی نی سایتیا گفتن کجه و نیاز به ترمیم داره منم رفتم پیش دکتر ماساژش داد بنظرم بهتر شده بنظرتون با ماساژ میتونه ازینم بهتر بشه 

عکس اول :همونکه گفتن بد شده و نیاز به ترمیم داره 

عکس دوم:بعداز ماساژه

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرا بینیت اینجوری شده؟؟؟ بعد عمل شده یا از اولم بود سمت راستیه؟؟ 

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم
😖😖😖😖

عزیزم شما حس ششمی بودی ؟

میشه بگی کی باردار میشم ؟

البته با اجازه اسی 

پشتیبان گروه ۴ستاره⭐⭐⭐⭐                                 خدایا شکرت       الهی یک نظر تو کافیست تا دل بندگانت آرام و مطمعن باشد      تو که آخر گره رو باز می‌کنی پس چرا امروز و فردا می‌کنی    

عزیزم شما حس ششمی بودی ؟ میشه بگی کی باردار میشم ؟ البته با اجازه اسی 

اره‌گلم‌من‌بودم 

همین‌امسال‌میشی‌توی‌اخرای‌تابستون‌اوایل 

پاییز

دختر‌که‌باشی‌..!حتی‌اگه‌قرآن‌هم‌بخونی‌پشت‌سرت‌حرف‌میزنن‌ میگویند‌باخدا‌رابطه‌دارد..⁦(。◕‿◕。)➜⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز