سلام خانوما ببخشید توروخدا اینقدر تایپیک بینی میزنم
من ۲۸ روزه بینی مو عمل کردم یه عکس گذاشتم که همه نی نی سایتیا گفتن کجه و نیاز به ترمیم داره منم رفتم پیش دکتر ماساژش داد بنظرم بهتر شده بنظرتون با ماساژ میتونه ازینم بهتر بشه
عکس اول :همونکه گفتن بد شده و نیاز به ترمیم داره
عکس دوم:بعداز ماساژه