2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره همسایمه به این چیزا حساسن به تبریک و این حرفا

منظورت جاری خودته؟؟

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
سلام عزیزم. خوبین؟ چرا جایی تگتون نکنیم؟💚

سلام

راستش خیلی جاهای پرت و پلا تگ میشم. جایی که سوالی ازم نیست و همینجوری تگ میشم. بعضی جاها هم در تاپیک های این ترین کیه و اون ترین کیه تگ میشم. بعد انگار خودم درخواست داده باشم مجبورم در مقابل کسانی که حساس میشن توضیح بدم

ول کنا جاری من طلا گرفتع بود جلوی من با مادرشوهرم حرف میزدن حتی نگفتم راجب چی حرف میزنین خودمو باگوش ...

راستش حرفت درسته حالا نگه حسودی کرده رو این چیزا حساسن

جاریم همسایمه فک کنم منظورمو بد گفتم

اهان ،نه نرو بزار یه زمان رفتی خونش بگو یخچال نو مبارک همین.

می شه برای آرزوی پسر کوچولوم دعا کنید،منتظر خواهر یا برادر هست و من مادرش ناتوان و شرمنده در براورده کردن این آرزو  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش