2777
2789
عنوان

حس دیوونه شدن

268 بازدید | 15 پست

این روزا یه حالتایی دارم 

حس میکنم دارم دیوونه میشم، دلشوره  و تپش قلب هم دارم 

کنترل ذهنمو ندارم 

چیکار کنم

ممکنه برای افسردگیم باشه

ممکن هم هست دعام کردن🤔 


شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

سلاااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآاااااااااااآااااااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااام






الوچه😍

ادم تنهاییم🙂هر وقت دلت خواست میتونی باهام دردل کنی ولی⁦🔮میشه بهم بگی چرا من ی چیزی بگم شما نمک می‌ریزی🙂؟فقط اینو بگم تا دلت بخواد محبت میکنم توم تا میتونی ازم سواستفاده کن🙂🔮آخه برای همین کار به وجود اومدم🙂💔⁦🌪️⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلاااآااااااآاااااااااااآاااااآااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااا ...

سلام 😍😐🤗 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

سلام 😍😐🤗 

😂😂😂😂😂😂😂⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

ادم تنهاییم🙂هر وقت دلت خواست میتونی باهام دردل کنی ولی⁦🔮میشه بهم بگی چرا من ی چیزی بگم شما نمک می‌ریزی🙂؟فقط اینو بگم تا دلت بخواد محبت میکنم توم تا میتونی ازم سواستفاده کن🙂🔮آخه برای همین کار به وجود اومدم🙂💔⁦🌪️⁩
اگه میخوای یکم از حالات و مشکلاتت بگو شاید تونستم کمکت کنم

وسواس فکری 

کنترل نداشتن رو ذهن 

تپش قلب و دلشوره 

ایناست



شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

منم همین حس هارو دارم ب نظرم باید برم پیش روانپزشک

من رفتم دارو داده نمیخورم😑 سیتالوپرام داد اوایلش میگن حالتو بدتر میکنه به مرور خوب میشی 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

من رفتم دارو داده نمیخورم😑 سیتالوپرام داد اوایلش میگن حالتو بدتر میکنه به مرور خوب میشی 

من تپش قلب میگیرم و گرگرفتگی حس کلافگی شدید جوری ک دوس دارم فقط فرار کنم و بدوام. این دارو رو بدون نسخه پزشکم میدن؟

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
وسواس فکری  کنترل نداشتن رو ذهن  تپش قلب و دلشوره  ایناست

منم یه دوره مشکلاتی بدتر از مشکلات تو داشتم  ولی تقریبا تو همین مایه ها........

نگا قرص و دارو تنها کمکی ک میکنه یکم مغزتو بلاک میکنه از فکرا کم میکنه ولی کلی عوارض هم به کنارش داره

اگ دلیل خاصی داره خب به نظرت چی اصلا ارزش نگرانی و ناراحتی داره بخدا هیچ چی ارزش ناراحتی نداره.....

ولی خب مشکلات روحی اکثرا بی دلیل رخ میدن اون شرایط خیلی سخته ادم نمیدونه واقعا چی کار کنه 

شاید مساغلو الکی تو ذهنت پیچیده میکنی جدی میگیری به دنبالش همین افسردگی و اضطراب هست

من مطالعه خیلی بهم کمک کرد......چیزایی ک یه کم حواسمو پرت میکرد فک میکردم حواب نمیده ولی به مرور بهتر میشدم تلقین مثبت هم عالی بود

من تپش قلب میگیرم و گرگرفتگی حس کلافگی شدید جوری ک دوس دارم فقط فرار کنم و بدوام. این دارو رو بدون ن ...

بنظرم سر خود نخور عزیزم

رفتی هم  پیش یه دکتر خوب برو  قرص های کم عوارض بهت بده،

اره بدون نسخه میدن فلوکستین هم میگن خوبه 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

منم یه دوره مشکلاتی بدتر از مشکلات تو داشتم  ولی تقریبا تو همین مایه ها........ نگا قرص و دارو ...

چ کتاب هایی

منم کمکی ک به خودم میکنم اینکه  باشگاه میرم،با آدمای  شاد میگردم 

کتاب قبلا زیاد میخوندم  الانم مگه چی بشه کتاب رواشناسی بخونم

ولی خیلی وقتا حتی تو خواب حس میکنم داره مغزم  ارور میده 



شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز