سلام
بچها کوتاه میگم
من دوسالی با یک نفرم(صیغه هستیم)
خیلی کنترلم میکرد و من هم واقعا تو رابطه تعهد دارم
هیچی براش کم نذاشتم .
۳ ماهی بود خیلی بهش مشکوک بودم حسم میگفت بهم خیانت میکنه، الکی میگفت مریضم، ازم ۳ ماه رابطه نخواست، گوشیشو هی قایم میکرد، دیر به دیر میومد ، اصلا ازم دلجویی نمیکرد حرفامو گوش نمیداد، هی پیج های یواشکی اینستا درست میکرد.
چند باری باهاش قهر کردم بمدت یکهفته.
امروز بعد از ده روز قهر ، اومد دم خونمون رفتم تو ماشین ، گوشیشو چک کردم .😞
دیدم با خواهرش پیام دادن _که انگاری به یه دختری قرص لاغری داده( مربیه ولی نه واسه خانما) _دختره انگار یکم حالش بد شده، خواهرش گفته بود : من این جن..ه هارو میشناسم میخواد ازت سواستفاده کنه بتیغتت جوابشو نده بپیچونش انقدرم بهش زنگ نزن....
کلی گریه کرد و انکار کرد
من مطمینم اون دختر غریبه نبوده که بهش اعتماد کرده ازش برنامه و دارو گرفته، صددرصد باهم بودن
برای همیشه از پیشش رفتم
ولی
خیلی شکستم😔