چه قشنگ
اون روزم من تو خوابم گفتم خدایا پس کجایی
یکی منو گرفت با سرعت کشوند سمت آسمون..انقد ترسیدم سریع بیدار شدم
چطور نمیترسی وسط آسمون میری؟
اما خواب صادقه ازون قشنگ تره..خدایا درست مثه مرگه
حس قشنگ در عمیق ترین لایه خواب..از بختک عمیق تر..
میدونی خوابی اما همه چی شبیه واقعیته..بوی دزختا و علفا..صدا و نوازش باد..بارون..همه چیو احساس میکنی و میدونی که خوابی