2777
2789
عنوان

خواب پرواز

5205 بازدید | 54 پست

از بچگی میدیدم.توی دل آسمون .. اغلب شبه و بین ابرا .. تا چند سال پیش یه نیرویی نمیزاشت ب ابرا برسم .. ولی دو سالی هست ک اکثرا بین ابرام و دیشبم یه نیرویی منو ب سمت بالا میکشید ..


من احساس میکنم شبا روح از تنمون جدا میشه و دچار مرگ موقت میشیم.البته این حسم رو مجری برنامه زندگی پس از زندگی تایید کرد

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ

مرگ موقت نیست، رویای شفافه(لوسید دریم)

                                  "مرد هستم"                                                                                                                                                    

درسته منم همچین حسی دارم

من تمام هستیم را در نبرد با سرنوشت " در تهاجم با زمان آتش زدم ، کشتم" من بهار عشق را دیدم ولی باور نکردم " یک کلام در جزوه هایم هیچ ننوشتم " من زمقصد ها پی مقصودهای پوچ افتادم " تا تمام خوبها رفتند و خوبی ماند در یادم "  من به عشق منتظر بودن همه صبر و قرارم رفت . بهارم رفت . عشقم مرد . یارم رفت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرگ موقت نیست، رویای شفافه(لوسید دریم)

رویای شفاف؟اطلاعاتی داری ک بدونم منشا خوابم جیه؟خودم احساس میکنم خستگی روحیمه ک با پرواز تخلیه میشه

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
درسته منم همچین حسی دارم

تو هم خواب میبینی؟

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ

چه قشنگ

اون روزم من تو خوابم گفتم خدایا پس کجایی

یکی منو گرفت با سرعت کشوند سمت آسمون..انقد ترسیدم سریع بیدار شدم

چطور نمیترسی وسط آسمون میری؟

اما خواب صادقه ازون قشنگ تره..خدایا درست مثه مرگه

حس قشنگ در عمیق ترین لایه خواب..از بختک عمیق تر..

میدونی خوابی اما همه چی شبیه واقعیته..بوی دزختا و علفا..صدا و نوازش باد..بارون..همه چیو احساس میکنی و میدونی که خوابی

خدایا میشه نی نی مون رو بی زحمت بدید😔خیلی وقته منتظرم..خدایا میشه اونجا مواظبش باشی و بهش بگی که مامانت خیلی دوستت داره انقد تلاش میکنه بیای تو دلش؟🥰🥰خدایا میشه بهم آرامش بدی بتونم دووم بیارم بدون اون؟خدایا میشه اجروثواب مادرهارو به منتظرای بچه هم بدی؟😔😔😔😔
رویای شفاف؟اطلاعاتی داری ک بدونم منشا خوابم جیه؟خودم احساس میکنم خستگی روحیمه ک با پرواز تخلیه میشه

سرچ کنید رویای شفاف رو کلی درباره‌ش توضیح هست و حتی تمرین واسه رسیدن بهش

                                  "مرد هستم"                                                                                                                                                    
تو هم خواب میبینی؟

اره

من تمام هستیم را در نبرد با سرنوشت " در تهاجم با زمان آتش زدم ، کشتم" من بهار عشق را دیدم ولی باور نکردم " یک کلام در جزوه هایم هیچ ننوشتم " من زمقصد ها پی مقصودهای پوچ افتادم " تا تمام خوبها رفتند و خوبی ماند در یادم "  من به عشق منتظر بودن همه صبر و قرارم رفت . بهارم رفت . عشقم مرد . یارم رفت
مرگ موقت نیست، رویای شفافه(لوسید دریم)

من خیلی دیدم این لوسید دریم رو

تو اون حالت خواب معنوی دیدم

بابام که فوت شده رو صدا زدم و اومد پیشم درباره اون دنیا بهم خبر داد..گفت حالم خوبه..اما وقتی خواستم صلوات بفرستم ممنوع بود..برگشتم به بختک و بعد بیدار شدم..

خدایا میشه نی نی مون رو بی زحمت بدید😔خیلی وقته منتظرم..خدایا میشه اونجا مواظبش باشی و بهش بگی که مامانت خیلی دوستت داره انقد تلاش میکنه بیای تو دلش؟🥰🥰خدایا میشه بهم آرامش بدی بتونم دووم بیارم بدون اون؟خدایا میشه اجروثواب مادرهارو به منتظرای بچه هم بدی؟😔😔😔😔
من خیلی دیدم این لوسید دریم رو تو اون حالت خواب معنوی دیدم بابام که فوت شده رو صدا زدم و اومد پیشم ...

روحشون شاد. درسته، در اصل لوسید دریم خوابیه که ما خودمون کنترلش می‌کنیم و بهش جهت می‌دیم.

                                  "مرد هستم"                                                                                                                                                    
سرچ کنید رویای شفاف رو کلی درباره‌ش توضیح هست و حتی تمرین واسه رسیدن بهش

تورویای شفاف میشه مرده هارو صدا زد

خدارو صدا کنی یه چیزایی میبینی

من پریشب صدای یه فلوت زیباروشنیدم خیلی قشنگ

رویای شفاف میدونی که خوابی یه پرواز روح محسوب میشه اراده داری و همه چی واقعیه

خدایا میشه نی نی مون رو بی زحمت بدید😔خیلی وقته منتظرم..خدایا میشه اونجا مواظبش باشی و بهش بگی که مامانت خیلی دوستت داره انقد تلاش میکنه بیای تو دلش؟🥰🥰خدایا میشه بهم آرامش بدی بتونم دووم بیارم بدون اون؟خدایا میشه اجروثواب مادرهارو به منتظرای بچه هم بدی؟😔😔😔😔
روحشون شاد. درسته، در اصل لوسید دریم خوابیه که ما خودمون کنترلش می‌کنیم و بهش جهت می‌دیم.

من تو لوسید دریم به آسمون هفتم رفتم

اسم طبقش طبقه خاطرات بود

باید چیکار کنم دوباره ببینم؟من مرده هارو زیاد میبینم میخوام خبر بگیرم ازشون

خدایا میشه نی نی مون رو بی زحمت بدید😔خیلی وقته منتظرم..خدایا میشه اونجا مواظبش باشی و بهش بگی که مامانت خیلی دوستت داره انقد تلاش میکنه بیای تو دلش؟🥰🥰خدایا میشه بهم آرامش بدی بتونم دووم بیارم بدون اون؟خدایا میشه اجروثواب مادرهارو به منتظرای بچه هم بدی؟😔😔😔😔
من تو لوسید دریم به آسمون هفتم رفتم اسم طبقش طبقه خاطرات بود باید چیکار کنم دوباره ببینم؟من مرده ه ...

سرچ کنید چندتا راه هست سخت نیست، خصوصا شما که زیاد تجربه‌ش کردید به راحتی میتونید بهش برسید.

                                  "مرد هستم"                                                                                                                                                    
چه قشنگ اون روزم من تو خوابم گفتم خدایا پس کجایی یکی منو گرفت با سرعت کشوند سمت آسمون..انقد ترسیدم ...

یه ابهتی داره ولی دوس داری اون حس رو .. اتفاقا چند ماه پیش زمستون و پرواز توی کوهستان رو دیدم ک برفا با باد پراکنده میشد و توی صورتم میخورد خنکی و رطوبت هوا رو حس میکردم .. و خوشحال بودم ک در حد یه ابهته و ترسش باعث نمیشه ک بیدار بشم .‌.آره من کاملا آگاهم ک خوابم.دیشبم ک با سرعت کشیده میشدم ب سمت بالا همون بزرگی و جلال رو حس میکردم دلی گفتم خدایا من ک یه روز مرگ رو تجربه میکنم بزار اون یه بار الان باشه و ببینم اون چیزی ک باید ببینم

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز