چون ازمونای قلمچی به شدت سطحشون بالاست و برنامش خیلی سریعه، به خودت میای میبینی نه قلمچیتو رسیدی نه درستو خوندی، نظر من از اخرین جمع بندی دی ماهه هم یه تعیین سطح میشه واست که چقدر خوندی هم دیگه درساتو خیلی جلو بردی
پیشنهاد منم بهت گزینه ۲ هستش، قلمچی بدرد افراد صفر نمیخوره عزیزم
چیزیایی هم که بهت گفتم از خودم نیست من رشتم پزشکیه