2777
2789
عنوان

کیا nipt دادن؟

3469 بازدید | 13 پست

سلام دکترم به خاطر اینکه سنم بالاست همراه با  nt  یک سر گفت  nipt بدم مگه میشه؟ مگه نباید nipt   رو بعد از غربالگری اول داد؟ گفتش غربالگری اول نده یک سر nipt  بده البته گفتش آمینوسنتز هم میتونی بدی ولی ریسکش بالاس نظر شما چیه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من های ریسک شدم تو ازمایش  سونوم خوب بود سیزده هفته سلفری دادم‌

دکترمم میگه چون سنت بالاس دیگه هزینه غربالگری اولو نده یک راست برو سلفری. منطقیه به نظرتون؟

ببینید من هفته قبل غربال کری اول دادم ریسکم شد ۱به ۱۶۰ یک هفته روزگار نه خواب داشتیم ن غذا دکتر برام niptنوشت تست رو شیراز دادم ۵ روزه جواب گرفتم خداروشکر هیچ مشکلی نبود جنسیت هم مشخص شد قیمت تست هم شد ۲میلیون و  نهصد هزار تومان الانم ۶ تیر ۱۴۰۰ هست اینجا اومدم که اگه بتونم راهنمایی کنم چون این مدت خیلی تو این سایت سرچ کردم کسی خواست واتس اپ پیام بده اگه سوالی داشت لطفا فقط پیام چون کم سر میزنم ۰۹۳۸۵۹۱۴۲۷۵

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مهاجرت

mariamomo2002 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792