بستگی داره معمولا اگه خورشتی باشه شب میزارم ،برنجشو صبح زود یا شب قبل،پلویی باشه اخر شب میزارم ،گاهی هم خوراک و اینچیزا میزارم که شب درست میکنم براش
صبحانه پنیر خیاری،کره مربایی،خامه ،نون تافتون خونگی و...
زمستون ارده شیره وعسل میذاشتم ،الان گرمه خوب نیست
نمیتونه نهار رو بیاد ،یه ساعت ونیم فاصلست تا خونه تقریبا