2777
2789

زودم هست اگه بدونی چقدر خوبه بچه تو دل مامانش باشه ....


بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خاله ام ۳۷ و ۲ روز سز کرد بچه اش هم دستگاه نرفت ولی دکترا  ۳۸ به بعد سز میکنن

من بارداری اولم دکتر ۳۷ هفته به خاطر اینکه اب دور بجه کم بود سزارینم کرد بچمم دستگاه نرفت.. الان باردارم ۲۵ تیر تاریخ تقریبی زایمانمه ولی دکتر هنوزبهم تاریخ نداده برای سزارین 

کاربر قدیمی هستم .. اسم کاربریم اسمیه که دخترم برای عروسکش گذاشته .. دختر نازنازی 🥰 توضیح دادن نشانه ی ضعف است! وقتی سعی میکنید مطلبی را به کسی که درکی از ان ندارد بفهمانید ، اتفاقی مثل ریختن پارچ اب در یک لیوان می افتد لیوان از نداشتن گنجایش کافی سر ریز میشود ادم ها هم همینطور .. اگر میخواهید همیشه در ارامش باشید انتظارتان از ادم ها به صفر برسانید نه توضیحی به کسی بدهید نه انتظاری داشته باشید ...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز