وایییییییییییییییییی گفتی
مصداق خوشبخت مادشوهر منه و مصداق بدبخت مادرم چ.ن هیچی بهش لذت نمیده و عذابش عذاب مام هست
دلم یه خانواده بی آشفتگی میخواد بهش آرامش و شادی بدن کمکت کنن
من آرامش و شادی و از خانواده شوهرم میگیرم با اونا شادم دست خودم نیست
میدونم مال من نیستن فاصله مو نگه میدارم از دور حسرتشونو میخورم فقط...وقتیم باهاشونم خوبه حالم