2777
2789
دمت گرم . به شماها میگن رفیق عالی

هر کار میکنم نمیشه 🥲

از صبی نه میتونم لایک کنم نه عکس بزارم 🥲


ولی اگر اینستا داری بزن هشتگ تم_تولد یا هشتگ بادکنک_آرایی عکسای خوبیه 


واسه خرید بادکنک خیلی جاها خودشون آلبوم تم دارن ژورنال دارن از خودشونم کمک بگیری خیلی راهنماییت میکنن

من یک آنتی ناتالیسم هستم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مرسی😘 من بدبخت یه تایپک زدم همه بد برداشت کردن 😂 آبروم رفت😢😢😢😢 همشم به تعداد بازدید های تای ...

من تومتن نوشتم با این تاپیکش وقت دنیا روگرفته.😁

برای تاپیک اولی هم نوشتم تاپیک بسیار نامناسب و بد 

من تومتن نوشتم با این تاپیکش وقت دنیا روگرفته.😁 برای تاپیک اولی هم نوشتم تاپیک بسیار نامناسب و بد& ...


😁

نمیدونستم اینطوری برداشت میکنن😢

حالا دلیلمو خوندی؟

عاشق_جانی_دپ_هستم  سابق                                   دپهد تا ابد😍😍😃😁                                                                                                                          خستمه گشنمه اعصابم ندارم حوصله ام ندارم خوابمم میاد                                

سایت نومه خیلی کارش باحاله کلی کارت پستال باحال هست که خودت میتونی با عکست درست کنی و پشتش رو هم چی دوست داری بنویسی

کارت پستال رنگ امیزی هم حتی داره و واسه هدیه دادن هم خیلی خوبه

من که خیلی خوشم اومده و همه ش دارم استفاده میکنم

گفتم زکاتشو بدم به خانوما قشنگ :)))

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز